دست دوستی كامبربچ به «مرد عنكبوتی»

دست دوستی كامبربچ به «مرد عنكبوتی»

بندیكت کامبربچ شخصیت ابرقهرمانانه‌اش در اكشن كمیك‌استرپی «دكتر استرنج» را در مجموعه فیلم «اسپایدرمن/ مرد عنكبوتی» تكرار و دنبال می‌كند. او در قسمت جدید مجموعه ابرقهرمانانه اسپایدرمن، در نقش دكتر استرنج به كمك مرد عنكبوتی می‌آید تا با دشمنان قدیم و قسم‌خورده‌اش مبارزه كند. تهیه‌كنندگان مرد عنكبوتی در شركت مارول این روزها به‌دنبال بزرگ‌تر كردن دنیای این شخصیت نوجوان هستند و می‌خواهند چند ابرقهرمان معروف دیگر خود را هم به داستان مجموعه اكشن اسپایدرمن بیفزایند.
کامبربچ بعد از موفقیت نسبی قسمت اول دكتر استرنج، خود را آماده بازی در دومین قسمت آن می‌كند. این قسمت را سام ریمی كارگردانی می‌كند و تمام صحنه‌هایش در نقاط مختلف شهر لندن فیلمبرداری خواهد شد. شركت مارول كه فیلم‌هایش را با همكاری شرکت والت دیزنی تولید می‌كند، تاریخ 25 مارس 2022 را به‌عنوان زمان نمایش عمومی دكتر استرنج 2 تعیین كرده‌است. اما کامبربچ قبل از حضور جلوی دوربین این فیلم، در قسمت جدید مرد عنكبوتی نقش ابرقهرمانانه خود را تكرار خواهد كرد.
سومین قسمت سری سوم مرد عنكبوتی اواخر ماه اكتبر جلوی دوربین می‌رود و جان واتز كارگردانش است. اطلاعی از داستان فیلم در دست نیست و كسی نمی‌داند حضور شخصیت دكتر استرنج در آن چگونه خواهد بود. اطلاعی هم از دشمنی كه باید نقش شخصیت منفی ماجرا را به‌عهده بگیرد، نیست و معلوم نشده كدام دشمن قسم‌خورده مرد عنكبوتی قرار است جان او و تمدن بشری را به مخاطره بیندازد!
دكتر استرنج یكی از شخصیت‌های مشهور داستان‌های مصور مارول است، كه تخصص بالایی در كار شعبده‌بازی و بازی با زمان و مكان دارد. او می‌تواند در آن واحد، در مكان‌های مختلف و متفاوت خودش را نمایان كند و با بهره‌گیری از فن شعبده‌بازی كلاسیك، با شخصیت‌های منفی داستان‌های فیلم‌هایش مقابله كند./ ‌هالیوود ریپورتر