سناریوی هنرور سینما برای سرقت از زنان

سناریوی هنرور سینما برای سرقت از زنان

هنرور سینما به‌بهانه فیلمبرداری در سینما زنان را فریب‌داده و بعد از بیهوش‌کردن آنها با شربت مسموم طلاهایشان را می‌دزدید.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، عصر آخرین روز شهریور امسال زنی هراسان خود را به ماموران حراست بیمارستان امام‌حسین(ع) تهران رساند و اطلاع داد که دختر عمه‌اش بیهوش روی نیمکت افتاده است. در ادامه این زن به اورژانس منتقل شد که بعد از ساعاتی به هوش آمد و معلوم شد او با دختردایی‌اش برای درمان فرزند او به بیمارستان آمده‌اند که زنی وی را در محوطه بیمارستان دیده و به بهانه اینکه نیکوکار است به او نزدیک شده و گفته که پول هزینه درمان چند بیمار را داده و می‌خواسته به وی هم کمک مالی کند که او قبول نکرده است. در ادامه با تعارف شربت او را بیهوش کرده و 40میلیون تومان طلا و 20میلیون تومان پولی که در قالب چند چک در کیفش بوده، سرقت کرده است.
رسیدگی به پرونده با دستور علی ایردموسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34تهران در دستورکار پلیس تهران قرار گرفت. پلیس در جست‌وجوی او بود تا اینکه افراد دیگری هم به پلیس آگاهی آمده و شکایت کردند که بعد از نوشیدن شربت یا خرمای مسموم یک زن بیهوش و اموالشان سرقت شده است. متهم دو روز پیش به بیمارستانی دیگر رفت و قصد سرقت داشت که ناکام ماند و دستگیر شد. از او ظرفی حاوی شربت زعفران  و خرمای مسموم   کشف شد. شهناز با اعتراف به سرقت‌هایش گفت: شیفته هنروری سینما بودم. دوست داشتم یک بازیگر زن معروف شوم. کارم را با سیاه‌لشکری آغاز کرده و با همه بازیگران معروف زن عکس گرفته بودم، اما از زمانی که بیماری کرونا شروع شد، پروژه های سینمایی تعطیل و من هم بیکار شدم. در یک فیلم سینمایی نقش سارق را داشتم که تصمیم گرفتم آن را واقعی اجرا کنم. با تهیه شربت و خرمای مسموم به بیمارستان رفته و کنار زنان نشسته و ادعا می‌کردم در حال فیلمبرداری در بیمارستان هستیم و اعتماد زنان را جلب کرده و بعد از بیهوش‌کردن آنها، پول و طلاهایشان را سرقت می‌کردم.
 متهم پس از اعتراف به این سرقت‌ها، روانه زندان شد.