بازداشت اشرار  آزادراه تهران- شمال

بازداشت اشرار آزادراه تهران- شمال

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی سه عامل زورگیر و قمه‌کشی در آزادراه تهران - شمال خبر داد و گفت: متهمان در کمتر از 48ساعت در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: در پی انتشار و بازنشر کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان زورگیری و قمه‌کشی در آزادراه تهران - شمال که در آن سه سرنشین یک دستگاه خودروی پراید، با قدرت‌نمایی با استفاده از سلاح سرد، سرنشینان یک دستگاه خودروی 206 را تهدید کرده بودند؛ بررسی موضوع بلافاصله در دستورکار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
وی با اشاره به این‌که در بررسی‌های اولیه و استعلام پلاک انتظامی خودروی متهمان مشخص شد پلاک انتظامی نصب‌شده متعلق به خودروی پراید نیست و شماره انتظامی جعلی است، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی ماموران این مرکز موفق شدند هویت واقعی متهمان و مخفیگاه آنها را در حوالی شهر قدس شناسایی کنند.
این مقام انتظامی با بیان این‌که نتیجه تحقیقات انجام‌شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهمان اخذ شد، گفت: 25 آبان‌ماه تیمی از ماموران این مرکز به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند هر سه آنها را دستگیر و در بازرسی از محل چند قبضه سلاح سرد نیز کشف کنند. سرهنگ راستی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس امنیت در بازجویی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و علت آن را خودنمایی و ایجاد مزاحمت عنوان کردند.