قتل پیرمرد  برای سرقت از خانه‌باغ

قتل پیرمرد برای سرقت از خانه‌باغ

دو پسر جوان که در جریان سرقت از خانه پیرمردی، او را به قتل رسانده و دخترش را مجروح کرده بودند به‌زودی محاکمه می‌شوند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته و با گزارش آتش‌سوزی در خانه‌ای آغاز شد. تیم پلیس تهران با حضور در این خانه‌باغ با جسد مرد 80ساله و پیکر مجروح دختر او روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان داد، دو مرد با حضور در این خانه پیرمرد را به قتل رسانده و دخترش را مجروح کرده و با آتش‌زدن خانه فرار کرده‌اند.
دختر مقتول در جریان تحقیقات گفت: دو مرد نقابدار با ورود به خانه تهدیدمان کرده و بعد از سرقت اسناد و مدارک داخل خانه، ما را مجروح کرده و با آتش‌زدن خانه گریختند. یکی از آنها به نام سعید را شناسایی کردم. چندبار برای نصب ماهواره به خانه‌مان آمده بود.
پس از چند روز سعید شناسایی و دستگیر شد. او در تحقیقات به این سرقت مرگبار اعتراف کرد و گفت: با دوستم سامان برای سرقت به آنجا رفته و سرقت کردیم؛ البته سامان مرتکب قتل پیرمرد شد.
در ادامه سامان نیز دستگیر شد و در تحقیقات گفت: سعید مدعی بود از پسر مقتول طلب دارد و شکایتش از او بی‌نتیجه‌مانده و از من خواست برای وصول طلب به خانه پیرمرد برویم و با سروصدا آنها را مجبور به وصول طلب کنیم. من با بستن دهان پیرمرد قصد داشتم او را ساکت کنم که باعث مرگش شدم.
متهمان چندی قبل برای آخرین دفاع به دادسرا منتقل شدند که سامان اعترافات قبلی خود را پس گرفت و مدعی شد سعید قاتل است و به درخواست او به قتل اعتراف کرده بود.
با تکمیل تحقیقات برای سامان به اتهام قتل و مشارکت در سرقت و برای سعید به اتهام مشارکت در سرقت و معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.