مرد 3 زنه از چوبه‌دار نجات یافت

مرد 3 زنه از چوبه‌دار نجات یافت


مرد جوان که همسر سومش را به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم پس از 11 سال از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، این مرد متهم است ، شامگاه 11 دی سال 88  همسرش را در حمام خانه‌اش در یکی از شهرهای غربی  استان تهران به قتل رسانده است. متهم در بازجویی‌ها به قتل همسر 32 ساله‌اش اعتراف کرد و گفت: میترا همسر سومم بود و امشب برای دیدن دخترم به خانه همسر دومم رفته بودم. وقتی به خانه برگشتم ، میترا شروع به داد و فریاد کرد. تهدید کرد دیگر حق ندارم به دیدن دخترم بروم.
سعی کردم او را آرام کنم اما بی‌فایده بود و با مشت ضربه‌ای به پهلوی من زد.  عصبانی شدم و چاقویی از آشپزخانه برداشتم و به جان او افتادم. وقتی به خودم آمدم ، میترا جان باخته بود. همان موقع خواهرم به خانه‌مان آمد که از او خواستم با پلیس تماس بگیرد.
متهم به قتل در ادامه در شعبه 113 دادگاه جنایی تهران محاکمه شد و قضات او را به قصاص محکوم کردند. این حکم در شعبه 15 دیوان عالی کشور تایید شد و مرد جوان در یک قدمی چوبه‌دار قرار گرفت. او چند بار پای چوبه‌دار رفت اما هر بار مهلت گرفت. سرانجام خرداد امسال و 11 سال بعد از قتل ، او پای چوبه‌دار از سوی اولیای دم بخشیده شد.
متهم به قتل پس از بخشش از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که در دفاع از خود گفت: قبل از میترا دو بار دیگر ازدواج کرده بودم که هر بار شکست خوردم. عاشق میترا بودم . زندگی خوبی داشتیم اما روز حادثه با هم درگیر شدیم. با چاقو او را زدم اما قصد کشتنش را نداشتم. در این سال‌ها با کابوس اعدام زندگی کردم. وقتی به زندان رفتم 36 ساله بودم و حالا 47 سال دارم. خانواده‌ام برای پرداخت دیه خیلی سختی کشیدند و درخواست دارم زودتر آزاد شوم تا بتوانم کمک حالشان باشم.
پس از دفاعیات متهم ، قضات برای صدور حکم از جنبه عمومی جرم وارد شور شدند.