حمله مرگبار به عمو و برادرزاده

حمله مرگبار به عمو و برادرزاده

پلیس پایتخت درجست‌و‌جوی موتور‌سورانی است که با انگیزه‌ای نامشخص‌، عمو و برادرزاده‌ای را هدف ضربات چاقو قرار داده و مرگ یکی از آنها را رقم زدند.
به گزارش ‌خبرنگار جام‌جم‌، ‌دو پسر جوان شامگاه‌ دوازدهم دی امسال وقتی از خانه خارج شدند، مورد حمله دو مرد موتورسوار قرار گرفتند. ترک‌نشین موتور که چاقو داشت‌، عمو و برادرزاده را به شدت زخمی کرد و با کمک همدستش گریخت.
یکی از اهالی با مشاهده این صحنه‌، با اورژانس و پلیس تماس گرفت و دقایقی بعد تیم‌های امدادی و ماموران در محل حاضر شدند. با انتقال دو مرد جوان به بیمارستان‌، یکی از آنها جان باخت.
‌‌با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران‌ تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. با گذشت چند روز از این ماجرا مرد زخمی که بهبود یافته بود، گفت‌: مقتول عمویم بود‌، ما در یک نانوایی درکرج کار می‌کردیم.
آن شب برای دیدن یکی از دوستان خود به تهران آمدیم. بعد از شام راهی کرج شدیم. کنار خیابان منتظر تاکسی اینترنتی بودیم که سرنشینان ‌موتورسیکلتی از پشت سر به ما حمله‌ورشده زخمی‌مان کردند که عمویم فوت شد.
 ماموران دربازبینی دوربین‌های مداربسته محل جنایت متوجه شدند مهاجمان‌ کلاه کاسکت داشته‌اند ویکی از آنها ‌با چاقو‌، عمو وبرادرزاده را زده است. این در حالی بود که ‌مهاجمان پلاک موتور را نیز با زنجیر پوشانده بودند.
محمد‌جواد شفیعی ،با‌زپرس شعبه پنجم ‌دادسرای جنایی ‌تهران ‌با تائید این خبر به جام‌جم گفت‌: پلیس ‌در این پرونده دو فرضیه را ‌بررسی می‌کند؛ یکی این‌که ‌مهاجمان قصد سرقت داشته‌اند که ‌ناکام مانده و ‌به جنایت دست زده‌اند و فرضیه ‌دوم این که مهاجمان ‌به قصد انتقامگیری ‌شخصی مرتکب جنایت شده‌اند. تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.