کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 نشت گاز در خانه فرماندار بندرگز باعث انفجار و سوختن دختر این خانواده شد. دختر فرماندار بندرگز به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شد. او دچار سوختگی 30درصدی شده است. این در حالی بود که چند روز پیش هم رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرگز و همسرش به دلیل اتفاق مشابه در منزل ییلاقی‌اش در استان مازندران دچار سوختگی شد و هر دو فوت کردند.
افرادی که بعد از ربودن شاگرد طلافروش، کلیدها را از او گرفته و طلاهای مغازه را سرقت کرده بودند، تحت تعقیب پلیس رشت قرارگرفتند. عصر پنجشنبه 18دی امسال، وقوع یک فقره سرقت در خیابان سردار جنگل شهرستان رشت به پلیس گزارش شد. ماموران وقتی برای بررسی ماجرا در محل حاضر شدند، معلوم شد سارقان، شاگرد مغازه طلافروشی را در سام رشت تعقیب کرده و وی را ربوده‌اند و بعد از سرقت کلیدهای مغازه از وی، وارد طلافروشی شده و بعد از سرقت بخشی از طلاها، شاگرد مغازه را در شهر خمام رها کرده‌اند. پلیس در جست‌وجوی سارقان فراری است.
سه کارگر یکی از شرکت‌های تولیدی شهرستان بوئین‌زهرا در دیگ روغن افتادند و فوت شدند. این حادثه که در شهرستان بوئین‌زهرا رخ داد به پلیس و اورژانس اطلاع داده شد. سه کارگر در حال فعالیت بودندکه به دلیل نامشخصی به داخل دیگ روغن سقوط کرده و فوت شده‌اند. اجساد آنها بعد از خارج شدن از دیگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
زورگیر خشن که با تهدید چاقو از خانم‌های ورزشکار در پارک‌های تهران زورگیری می‌کرد، دستگیر شد. یک ماه پیش ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران سارق مسلحی را در پرونده سرقت مسلحانه دستگیر کردند که اصرار داشت نقشی در سرقت مسلحانه نداشته و بی‌گناه است. ماموران رد این متهم را در پرونده‌های مشابه دیگری مبنی بر زورگیری از زنان و مردان در خیابان‌های خلوت و پارک‌ها یافتندکه شاکیان در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران طرح شکایت کرده بودند. ماموران از شاکیان خواستند در مواجهه حضوری با وی قرار بگیرندکه آنها چند روز پیش در مواجهه حضوری با این متهم او را شناسایی کردندکه معلوم شد این متهم خانم‌ها را که مشغول پیاده‌روی و ورزش در پارک های تهران بودند با چاقو تهدید کرده و گوشی تلفن‌همراه و طلاهایشان را دزدیده است. همین باعث شد متهم به دزدی از آنها اعتراف کند.
عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از ۱۱ماه فرار بازداشت شدند. 28 بهمن سال گذشته، پسر 20ساله‌ای در یکی از محله‌های حومه شهر زاهدان به قتل رسید. درجریان تحقیقات رد سه دوست مقتول به دست آمد. با گذشت 11ماه از این جنایت چند روز پیش متهمان که به زاهدان بازگشته بودند شناسایی و بازداشت شدند. متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
جوان ۲۰ساله‌ای که با شلیک سلاح شکاری پدرش و دوست او را کشته بود پس از پنج ماه فرار بازداشت شد. 28تیر امسال، دو مرد میانسال در خانه‌ای در یکی از محله‌های زابل به قتل رسیدند. معلوم شد در جریان یک نزاع خانوادگی، پسر خانواده با شلیک سلاح شکاری پدر ۵۰ساله و دوست ۵۶ساله او را به قتل رسانده و فرار کرده  که بعد از 5 ماه بازداشت شد. متهم اعتراف کرد به دلیل اعتیاد پدرش با وی درگیر شده و او و دوست وی را به قتل رسانده است.
چهار نفر از اعضای یک خانواده در مجتمع مسکونی اکباتان شهر واوان شهرستان اسلامشهر براثر گازگرفتگی فوت شدند. این حادثه شامگاه چهارشنبه رخ داد و چهار نفر از اعضای یک خانواده از جمله مرد ۶۲ساله، زن ۵۸ساله، دختر ۳۳ساله و پسر۲۹ براثر گازگرفتگی فوت شدند. کارشناسان پس از بررسی، علت حادثه را لوله‌کشی غیراصولی و نشت گاز منواکسیدکربن از دودکش آبگرمکن دیواری اعلام کردند.