امین زندگانی مجری «۱۴اینچ» شد

امین زندگانی مجری «۱۴اینچ» شد


برنامه «۱۴اینچ» با اجرای امین زندگانی و تهیه‌کنندگی فرزام محبی به‌زودی از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود.
فرزام محبی، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی ۱۴اینچ درباره آن به خبرنگار مهر بیان کرد: ۱۴اینچ یک برنامه گفت‌وگومحور و گپ شبانه درباره سریال‌های منتخبی است که این سال‌ها از طرف مخاطبان آی‌فیلم اقبال زیادی داشته و مجری برنامه امین زندگانی است. وی ادامه داد: هر قسمت از برنامه ۵۰دقیقه است و شامل چند بخش می‌شود؛ آیتم گفت‌وگو با بازیگران و عوامل سریال‌ها، موزیک، خاطره‌بازی و استندآپ‌کمدی ازجمله این بخش‌هاست. کارگردان برنامه در توضیح این بخش‌ها بیان کرد: استندآپ‌کمدی‌ها توسط میثم درویشان‌پور و با حضور مهمانان مردمی انجام می‌شود. همچنین با حضور یک خواننده یعنی آیدین توسلی تیتراژ سریال‌ها بازخوانی می‌شود.
محبی درباره عنوان برنامه نیز توضیح داد: دکور برنامه یک سازه به‌شکل یک تلویزیون ۱۴اینچ است و پیمان قانع آن را طراحی کرده است. نام برنامه هم نوعی خاطره‌بازی و نوستالژی تلویزیون‌های قدیمی است.
تهیه‌کننده ۱۴اینچ درباره دلیل انتخاب امین زندگانی به‌عنوان مجری این برنامه نیز یادآور شد: گزینه‌های مختلفی داشتیم که در نهایت امین زندگانی انتخاب شد. او سواد بالایی در حوزه رسانه دارد و از تجربه بالایی در حوزه آثار نمایشی برخوردار است و لحن و ادبیات و سواد او باعث شد اجرای برنامه را به او پیشنهاد کنیم.
محبی در پایان درباره هدف و ماموریت این برنامه اظهار کرد: هدف از تولید این برنامه تجلیل از هنرمندان و عوامل سریال‌های پرمخاطب است. این برنامه که به همت مدیران تولید‌شده و از آن پشتیبانی کردند به‌زودی روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.