کار در سرای سالمندان  مجازات زن خیانتکار

کار در سرای سالمندان مجازات زن خیانتکار


زن خیانتکار پس از محاکمه در دادگاه به دو سال کار عام‌المنفعه در خانه سالمندان محکوم شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته و پس از شکایت مردی در دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد. این مرد به قضات گفت: بعد از 16سال زندگی مشترک متوجه رفتار مشکوک همسرم شده و او را زیرنظر گرفتم. یک روز متوجه شدم او با یکی از مردان فامیل ارتباط دارد. گوشی تلفن همراهش را بررسی کردم و فهمیدم مدتی از این ارتباط می‌گذرد و او به جای این‌که به محل کارش برود به دیدن این مرد می‌رود. او مرا فریب‌داده و به زندگی‌مان خیانت کرده است.
پس از این شکایت، قضات با بررسی مدارک موجود متوجه ارتباط همسر شاکی با مرد دیگری شده و رسیدگی به پرونده را آغاز کردند.
زن جوان در تحقیقات در دفاع از خود گفت: ارتباط من و همسرم پر از مشکل و نارضایتی بود. همین باعث شد من دلبسته یکی از مردان فامیل شوم؛ البته با او فقط درددل می‌کردم و ارتباطمان بیش از این نبود. همسرم با پول من خانه خرید و سه دانگ آن را به نامم کرد. حالا با بزرگ‌کردن این ماجرا و طرح شکایت می‌خواهد از دادن سه دانگ خانه به من خودداری کند.
دیگر متهم پرونده نیز ادعا کرد؛ وقتی متوجه مشکلات این زن شدم سعی کردم به او کمک کنم و فقط نقش سنگ‌صبور را برایش داشتم.
پس از رسیدگی به این پرونده، قضات متوجه شدند ارتباط این زن و مرد بیش از آن چیزی است که می‌گویند. به همین دلیل هر دو آنها را به مجازات شلاق محکوم کردند و مرد جوان به دو سال تبعید و زن خیانتکار هم به دو سال‌ کار اجباری به صورت سه‌روز در هفته و هر روز ۶ساعت در آسایشگاه سالمندان محکوم شد.