سقوط مرگبار دختر نوجوان در شب تولدش

سقوط مرگبار دختر نوجوان در شب تولدش


دختر نوجوان شب تولدش به طور مشكوكی از تراس طبقه پنجم خانه‌شان در تهران به پایین پرت شد و فوت كرد. پسر جوانی كه بعد از سقوط قصد ترك خانه را داشت به عنوان مظنون بازداشت شده است.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، ساعت 21 بیست و هفتم بهمن امسال مردی به پلیس 110 تهران اطلاع داد كه  دختر 14 ساله همسایه‌شان از بالكن طبقه پنجم به پایین افتاده و فوت شده است. با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد بعد از بازگشت مادر و برادر دختر نوجوان به خانه، متوجه سقوط مرگبار این دختر شده‌اند. آنها مرد غریبه‌ای كه با پای برهنه  در حال فرار از ساختمان بوده را دیده و مانع فرارش شدند. این متهم تحویل پلیس شد و جسد دختر نوجوان هم به پزشكی‌قانونی منتقل شد.
 با تحقیق از مادر و برادر دختر فوت‌شده معلوم شد كه روز تولد این دختر بوده و او به همراه چند نفر از دوستانش جشن کوچکی را در خانه گرفته بودند. مادر و برادر دختر فوت‌شده ساعت هشت شب هنگام بازگشت به خانه متوجه مردی می‌شوند که با پای برهنه در حال فرار بوده و به تصور این‌كه او دزد است، مانع فرارش شده‌اند.
متهم بازداشت‌شده که اظهارات ضد و نقیضی را مطرح  می‌كرد، دیروز برای تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران  منتقل شد و گفت: «من مغازه سوپرماركت دارم. مدت‌ها پیش با خاله دختر فوت‌شده دوست شدم و از طریق او خواهرزاده‌اش را هم می‌شناختم. آن روز دختر نوجوان را مقابل خانه‌شان دیدم كه دوستانش را بدرقه می‌كرد. از من خواست منتظر بمانم تا برایم كیك بیاورد. وارد ساختمان شده و منتظر او بودم كه ناگهان متوجه سقوطش به پایین شدم. از ترس خواستم فرار كنم كه همسایه‌ها دستگیرم كردند.»
 محمد وهابی، بازپرس  شعبه  دوم دادسرای جنایی تهران  با تایید این خبر به جام‌جم گفت: «با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم او در بازداشت به‌سر می‌برد تا راز معمای  مرگ مشكوك دختر نوجوان در شب تولدش فاش شود.»