كودك 18 ماهه  قربانی جنایت  پدر شیشه‌ای

كودك 18 ماهه قربانی جنایت پدر شیشه‌ای

 «من در طول دوران كاری خود با پرونده‌های زیادی سر و كار داشته‌ام كه بسیاری از آنها هم به قتل منجر شده بود، اما جزئیات این پرونده به قدری تكان‌دهنده است كه می‌توان نام فاجعه روی آن گذاشت». این حرف‌ها را رندال روزنبرگ، دادستان منطقه هاوایی می‌گوید كه طی دو هفته اخیر درگیر یك پرونده قتل شده و با گذشت زمان هر روز جزئیات وحشتناك‌تری از آن در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
ماجرا از حدود دو هفته پیش شروع شد كه پلیس منطقه هاوایی تراویس رودریگرز 40 ساله را به اتهام قتل كیتانا، دختر 18 ماهه‌اش بازداشت كرد. تراویس و همسرش جدا از هم زندگی می‌كردند و به همین دلیل دخترشان در طول هفته چند روز در كنار پدرش زندگی می‌كرد. اواخر ماه ژانویه بود كه مادر كیتانا، او را به خانه پدرش می‌برد و خیلی زود از آنجا می‌رود. همانجا بود كه تراویس به كمك یكی از دوستانش به نام اسكات كارتر دست به جنایتی تلخ می‌زنند. در حالی كه هر دوی این افراد در حال حاضر در بازداشت هستند، پلیس جزئیات تازه‌ای از این پرونده را منتشر كرد.
جزئیات جدید برمبنای گفته‌های شاهدی است كه نامش در پرونده مشخص نشده، اما به گفته پلیس در روز ماجرا در خانه تراویس رفت و آمد داشته است. این شاهد می‌گوید اولین روزهای ماه فوریه بود كه به خانه تراویس رفتم و وقتی وارد اتاق خواب او شدم، دیدم كه تراویس با خشم به صورت دخترش می‌زد و می‌گفت: «دهانت را ببند. از اینجا برو بیرون!» بنا به گفته شاهد، كیتانا بسیار وحشت كرده بود و به سمت او دوید تا كمكش كند. وقتی شاهد از تراویس دلیل این كارش را پرسید، او هیچ جوابی نداد و با حمله‌ور شدن به سمت كیتانا او را به زمین كوبید و باز هم با عصبانیت گفت: «این بچه لعنتی سه روز است كه من را دیوانه كرده است.»
اظهارات دیگری كه این شاهد بیان كرده باعث تعجب نیروهای پلیس و مسؤولان قضایی هاوایی شده است. او می‌گوید تراویس در ادامه سعی كرد به ختر 18 ماهه‌اش به زور ماده مخدر شیشه بدهد. وقتی دلیل این كار را از او پرسیدم، جواب داد كه این بچه شیشه را دوست دارد. او در ادامه به این موضوع اشاره كرد كه خود تراویس از این ماده مخدر استفاده كرده بود.
شاهد به نیروهای پلیس گفته بعد از دیدن این صحنه خانه را ترك كرده، اما چند ساعت بعد برگشته است. او دیده كه رد خون روی زمین به چشم می‌خورد و وقتی دلیل آن را جویا شده، تراویس گفته خون نیست و در واقع شیشه شكلات شكسته است. با این حال، او می‌گوید كه صورت كیتانا زخمی و كبود بود. او بعد از چند دقیقه خانه را ترك می‌كند و از اینجا به بعد ماجرا را خود تراویس اعتراف كرده است. این پدر گفته در حالی كه تحت‌تاثیر شدید شیشه بوده، شروع به كتك زدن دخترش كرده و در ادامه آن‌قدر سینه‌اش را فشار داده تا نفسش بند آمده است. تراویس گفته هنوز از مرگ دخترش مطمئن نبوده، ولی با این حال او را داخل پتویی گذاشته، سپس از دوستش كارتر خواسته كه به كمك او بیاید. آنها سوار ماشین كارتر شده و به سمت خانه او رفته‌اند. وقتی به آنجا می‌رسند، تراویس از ماشین پیاده می‌شود، اما كارتر پیاده نشده و به او می‌گوید: «نگران نباش، من همه چیز را درست می‌كنم.»
از آن روز تاكنون هنوز جنازه كیتانا پیدا نشده و پلیس از مردم خواسته هر اطلاعاتی در این زمینه پیدا كردند به آنها بدهند. تراویس به اتهام قتل درجه دو و با وثیقه‌ای دو میلیون دلاری در زندان است. این در حالی است كه تراویس سابقه قاچاق مواد مخدر و همچنین استفاده غیرقانونی از سلاح گرم را دارد. كارتر هم به دلیل پنهان كردن این جنایت، با وثیقه یك میلیون دلاری پشت میله‌های زندان است.