بفرمایید چند درجه هیجان!

بفرمایید چند درجه هیجان!

مسابقه «چند درجه» شبكه نسیم با معرفی رشته‌های ورزشی هیجان‌انگیز، مخاطبان را با ورزش و چگونگی ورود به این عرصه برای اشتغال به‌خصوص نسل جوان آشنا می‌كند.
به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، فصل سوم مسابقه چند درجه كه اكنون با تدوین همزمان از شبكه نسیم پخش می‌شود، در سال 94 با تهیه‌كنندگی غلامرضا بختیاری و كارگردانی امید خسروی متولد شد. هیجان بخشی در كنار شادی، یكی از عناصر اصلی و لازم در برنامه‌های شبكه نسیم است و این مسابقه نیز با معرفی رشته‌های ورزشی هیجان‌انگیز، مخاطبان را با ورزش و چگونگی ورود به این عرصه برای اشتغال به‌خصوص نسل جوان آشنا می‌كند. چند درجه قصد دارد حدود ۳۵ رشته ورزشی هیجان‌انگیز ازجمله پاراگلایدر، غواصی، پاراموتور، سقوط آزاد، پاراموتور، فلای‌بورد، كایت‌بورد، موتور كراس، دوچرخه‌سواری تریال و... را به مخاطبان و به‌خصوص نسل جوان معرفی كند. سال 94 كه فصل اول این مسابقه در 90 قسمت به روی آنتن رفت، با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و اكنون ‌كه فصل سوم آن‌هم روی آنتن شبكه نسیم است، با تغییراتی در ساختار و قالب، طرفداران خاص خود را دارد.
غلامرضا بختیاری، تهیه‌كننده چند درجه در خصوص چگونگی شكل‌گیری این برنامه گفت: «فصل اول این مسابقه به‌عنوان جایگزینی برای «خندوانه» در ایام ماه محرم و صفر روی آنتن رفت تا رسالت شبكه، مبنی بر هیجان‌بخشی برای مخاطبان همچنان محفوظ بماند و بتوانیم بینندگان‌مان را حفظ كنیم. فصل اول را بیشتر به‌صورت مسابقه‌ای و رقابتی اجرا ‌كردیم، ولی پس از ورود به فصل جدید، هیجان بیشتری را دستمایه كارمان قرار داده‌ایم و به معرفی رشته‌ها و شاخه‌های ورزشی جذاب پرداخته‌ایم.»
وی افزود: «این مسابقه باهدف هیجان و سرگرمی در شبكه نسیم طراحی‌شده است و ما در فصل اول این مجموعه به سراغ حدود 90 رشته ورزشی extreme (رشته‌های ژئوفیزیك و هواشناسی) رفتیم تا چگونگی اجرای این رشته‌های ورزشی را برای علاقه‌مندان و ورزش‌دوستان كشورمان معرفی ‌كنیم.»  وی ادامه داد: «در این مسابقات، از برترین‌های هر رشته ورزشی هم دعوت می‌شود تا با حضورشان، از اصول ورزش تخصصی خود و تجربیات‌شان در این رشته‌ها، برای علاقه‌مندان مطالبی را بیان كنند.» بختیاری خاطرنشان كرد: «این آمادگی وجود دارد كه در صورت موافقت مدیران، در فصل بعدی به سراغ مشاغل سخت و هیجان‌انگیز مثل آتش‌نشانان، تكاوران و یگان ویژه برویم تا این فعالیت را هم به تصویر درآوریم.»  چند درجه هم‌اكنون روزهای شنبه، یكشنبه و دوشنبه ساعت 21 و 30 دقیقه از شبكه نسیم پخش می‌شود.