شفر: هواداران به بازیكنان جدید فرصت بدهند

شفر: هواداران به بازیكنان جدید فرصت بدهند

سرمربی استقلال می‌گوید در هفته‌های گذشته مشكلاتی داشتیم كه مستقیم به تیم وارد می‌شود و روی شانه‌های من است. بخش‌هایی از صحبت‌های وینفرد شفر كه در نشست خبری پیش از بازی با پیكان مطرح كرد در زیر آمده است:
همیشه دوست دارم ببریم، ببریم و ببریم. در روزهای اخیر با تمركز بالا تمرین كردیم، اما مثل نیم فصل اول، یك‌سری مشكلات داریم. البته الان تمركز ما روی بازی با پیكان است؛ مسابقه‌ای كه همواره برای ما سخت بود. در ورزشگاه آزادی مقابل پیكان بازی سختی داشتیم. طبیعی است كه الان هم مسابقه سختی داشته باشیم.
منشا فقط یك روز با ما تمرین كرده. شاید تركیب و نوع بازی ما برای او جدید باشد. از الان نمی‌توانم درباره وضعیت او حرف بزنم. منشا و دیگر بازیكنان جدید ما باید سبك فوتبال هم‌دیگر را بدانند و به هماهنگی برسند. من از هواداران می‌خواهم به بازیكنان جدیدمان مثل ایسما، پاتوسی، منشا و نورافكن زمان بدهند. اتفاقی كه برای گرو افتاد، نباید برای بازیكنان جدید تكرار شود.
در نیم فصل دوم، هر سه یا چهار روز بازی داریم. خیلی عجیب است كه بعد از بازی‌های آسیایی با سپاهان بازی داریم. نمی‌دانم چه كسی و چرا این برنامه را این‌طور نوشتند. ما به همه بازیكنان‌مان نیاز داریم.
همه بازیكنان می‌گویند كه آماده بازی هستتند. هر كسی آماده‌تر باشد بازی می‌كند. فرقی نمی‌كند بازیكن جوان باشد یا باتجربه.
ما در نیم فصل دوم زمان كمی داریم و زمانی برای استراحت و ریكاوری نمی‌ماند. باید برخی بازیكنان استراحت كنند تا بقیه بازیكنان برای موفقیت تیم تلاش كنند و نتیجه خوبی بگیریم.