حل مشکلات کشور نیازمند اقدام انقلابی است

حل مشکلات کشور نیازمند اقدام انقلابی است

حجت‌الاسلام محمد صفری‌میان‌ملک نماینده مردم رودسر و املش


امروز و پس از برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و حضور پرشور مردم انقلابی ایران‌، مطالبه مردم برای شکل‌گیری دولتی قوی و مردمی بیش از پیش نمایان است. در دولت‌های ادوار، تجربه‌های تلخ و شیرینی در‌خصوص به‌کارگیری مدیران داشته‌ایم. دولت حجت‌الاسلام رئیسی می‌تواند به پشتوانه ۴۲ سال تجربه مدیریتی بعد از انقلاب، فارغ از نگاه سیاسی و جناحی از نیروهای متخصص و خدوم انقلابی در مدیریت کشور بهره‌مند شده تا سبب وحدت گفتمان و استفاده از همه پتانسیل‌های کشور برای رفع مشکلات شود.
امروز آقای رئیسی رئیس‌جمهوري همه مردم ایران است. پس انتظار از دولت آینده این است تا با انتخاب مدیرانی کارآمد برای رهایی از مشکلات حال حاضر کشور به‌خصوص بحث معیشت و اشتغال جوانان، گام موثری بردارد. دولت آینده باید برای رفع مشکلات محرومان مصمم باشد. رفع امروز مشکلات کشور اقدام انقلابی می‌خواهد.
از طرفی برای کمک به دولت آینده همه گروه‌های سیاسی باید همدل و هم‌جهت در راستای پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند. امیدوارم دولت آینده با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری بعضی از آفت‌هایی را که دولت‌های گذشته با آن مواجه بودند از خود دور کند. بدون شک همدلی مردم و مسؤولان می‌تواند گشایش‌های زیادی را برای امورات مردم سبب شود.‌
مردم ایران یک‌بار دیگر به رهبری عزیز لبیک گفتند و حماسه‌ای دیگر را در روز انتخابات آفریدند. پس دولت آینده باید به پاس این حضور حماسی مردم با تشکیلات منسجم، انقلابی و کارآمد برای همه مردم کشور تصمیم درست بگیرد تا رنج مشکلات از دوش مردم عزیز ایران برداشته شود.