نوبت مسؤولان است تا كام مردم را شیرین كنند

نوبت مسؤولان است تا كام مردم را شیرین كنند

احمدعلی مقدم عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی



آقای رئیسی بار سنگین مسؤولیت را به دوش كشیدند و در تحقق مطالبات به‌حق مردم راه دشواری را باید طی كنند كه با سیاست ، درایت و تجربه‌ای كه اندوخته‌اند، ان‌شاءا... بتوانند با تلاش و همت خود و همكاران‌شان فشارهای اقتصادی، مشكلات معیشتی، بیكاری و مسكن را از دوش مردم كم كنند.
آقای رئیسی، اولین رئیس‌جمهور از چله دوم انقلاب هستند و ان‌شاءا...بتوانند در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای گام‌های مؤثری بردارند.
دولت منتخب باید بداند مردم طبق معمول و كما فی السابق وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و حالا نوبت مسؤولان است كه با عمل به وعده‌های انتخاباتی در جهت كنترل تورم، كاهش قیمت‌ها، بهبود وضع معیشتی و رفع بیكاری، كام مردم را شیرین كنند. همان‌طور كه ایشان در زمان ثبت‌نام و در نشست مطبوعاتی خود بیان كردند به‌صورت مستقل وارد صحنه انتخابات شدند، لذا توصیه من آن است كه چنانچه هرگونه فشاری از طرف گروه‌ها و جناح‌های خاص در مورد انتصابات وارد می‌شود خیلی شفاف با ذكر نام گروه به مردم گزارش دهند و به‌هیچ‌عنوان تحت تأثیر جناح خاصی قرار نگیرند و برای موفقیت خود و در جهت خدمت به مردم از افراد انقلابی، متعهد، كارآمد و متخصص بیشتر استفاده کنند.
طبیعی است كه هر كس رئیس‌جمهور می‌شود، رئیس‌جمهور ایران است و همان‌طور كه رئیس‌جمهور منتخب بیان كردند، باید به كسانی كه به او رأی داده و رأی نداده‌اند خدمت كند و تفاوتی را بین آنها قائل نشود، چه كسانی كه رأی داده‌اند و چه كسانی كه رأی نداده‌اند، جزئی از ملت هستند و بین آنها تفاوتی وجود ندارد.