حق با شماست

حق با شماست

 # سگ- ولگرد
قبادیان از تهرانسر:
پرسه‌زنی سگ‌های بدون صاحب در کوچه و محله‌های تهرانسر همچنین در داخل بوستان نرگس و حوالی میدان کمال‌الملک موجب سلب آرامش و وحشت اهالی محل شده‌است.

# حقوق - بازنشستگان
یک بازنشسته:
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی به طور کامل اجرایی می‌شود؟ امیدوارم با همسان‌سازی حقوق‌ها فشار اقتصادی از بازنشستگان تا حدودی کاسته شود.

# ترافیک - میرداماد
شایسته از تهران:
با وجود درخواست‌های فراوان برای بهبود ترافیک روبه‌روی ایستگاه متروی میرداماد در لاین کندرو، هیچ ترتیب اثری داده نشده‌است و این ترافیک همچنان وجود دارد. چرا پلیس راهنمایی و رانندگی در این‌باره اقدام نمی‌کند؟

# گرانی - نان
فتوتیان از تهران:
بعضی نانوایی‌ها خصوصا سنگکی‌ها خودسرانه حداقل ۵۰درصد قیمت نان را به اسم نان ویژه و دو رو کنجد افزایش داده‌اند. چرا سازمان تنظیم قیمت بازار در این باره کاری نمی‌کند؟ آیا هیچ نظارتی بر قیمت‌گذاری اجناس موردنیاز مردم نیست؟

 #پمپ‌_ بنزین
سعیدی از تهران:
وجود پمپ بنزین مخروبه در حاشیه بزرگراه آیت‌ا... سعیدی به پاتوقی دنج برای معتادان و افراد بی‌خانمان تبدیل شده‌است. اتفاقی که منجر به آزار و اذیت برای ساکنان این محل شده است.چرا شهرداری در این باره کاری انجام نمی‌دهد؟

# تورم _تره‌بار
لهراسبی از تهران:
این روزها قیمت‌ میوه و سبزیجات در میادین میوه و تره‌بار از مغازه‌ها بیشتر است. این میادین باید ارزان‌تر از مغازه‌ها میوه و تره‌بار خود را به فروش برسانند. این در حالی است که کیفیت میوه و سبزیجات در مغازه‌ها بیشتر هم است. با در نظر گرفتن همه این موارد همچنان کسی نمی‌خواهد بر قیمت این کالاها نظارت کند؟

# واکسن - کرونا
مجیدی از کرج:
دوز دوم واکسن کرونا را باید در روز 25 خردادماه تزریق می‌کردم. بعد از مراجعه برای تزریق اما با جواب، واکسن کرونا نداریم، مواجه شدم. حال که واکسن به مراکز تزریق آمده، به دلیل تجمع و شلوغی، روزهای تزریق یکی پس از دیگری می‌گذرد اما من هنوز دوز دوم واکسن  را
دریافت نکرده‌ام.