تلنگر

تلنگر

درگیری بر سر زمین کشاورزی در روستای تختیه، چهارکشته و یک مصدوم برجای گذاشت.  الیاس نیسی، بخشدار اسماعیلیه اهواز در این باره گفت: این درگیری صبح شنبه در روستای تختیه بخش اسماعیلیه اهواز به دلیل اختلاف ملکی بر سر پنج هکتار زمین رخ داد. قاتل که مردی 40ساله و مسلح بود، سه پسر عمو و نوه ۱۴ساله آن خانواده را با شلیک گلوله کشت و عموی خود را هدف قرارداده و زخمی کرد. عامل جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
جوان ۲۶ساله با بیش از 2000میلیارد ریال کلاهبرداری با عنوان سبدگردان بورس، بازداشت شد. در چند روز اخیر پرونده‌های مشابه کلاهبرداری در دستور کار پلیس شهرستان میاندوآب قرار گرفت. تحقیقات نشان می‌داد متهم به بهانه سبد گردانی بورس با فریب  1500 نفر، حدود 2000میلیارد ریال از آنها در شهرهای قم، تهران، تبریز و... پول گرفته است. او ادعا کرده بود در برابر یک میلیون تومان، 60هزار تومان سود پرداخت می‌کند. در ادامه مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی شناسایی و او بازداشت شد.
 سه جوان در استخر پلیمری آب غرق شدند. دو روز پیش این سه جوان برای تفریح به استخر پلیمری آب در روستای نشق بخش کندوان رفته بودند که دو نفرشان کنار استخر باهم درگیر شدند و یکی از آنها به درون استخر آب افتاد. دو نفردیگر برای نجات او وارد آب شدند که خودشان هم در استخر هفت‌متری غرق شدند.
مردی که مرد جوان و پسر خردسالش را هدف اسید پاشی قرارداده بود، بازداشت شد. پنجشنبه دهم تیر امسال وقوع یک مورد اسیدپاشی در میدان جهاد شهر ملایر به پلیس گزارش شد. مردی 33ساله و پسر 3ساله‌اش در خیابان درحال حرکت بودند که هدف اسید پاشی قرارگرفته و در بیمارستان بستری شدند. در جریان تحقیقات، عامل اسید پاشی شناسایی و دیروز بازداشت شد.