کمپ آبی

کمپ آبی

دردسر جدید مرادمند
چند وقت پیش محمدحسین مرادمند به دلیل یکی از چک هایی که بابت صدور رضایتنامه‌اش به باشگاه شهرخودرو (پدیده) داده بود، به مشکل بزرگی خورد. حالا چک دوم مرادمند نزدیک است و احتمالا در آینده شاهد دردسر دوباره برای این بازیکن خواهیم بود. نصرا... عبداللهی سرپرست استقلال در این خصوص گفته است: «مرادمند هنوز مشکل دارد. تا چند وقت دیگر دوباره طلبکاران به سراغ او می‌آیند و ان‌شاا... که همه چیز حل شود. متاسفانه مشکلات شبیه مرادمند هم در بین سایر بازیکنان وجود دارد.»
جدایی دانشیار  از استقلال
دستیار فرهاد مجیدی، دستیار آندره‌آ استراماچونی شد. یوسف دانشیار در این باره می‌گوید: «آقای استراماچونی لطف داشتند و به من پیشنهاد همکاری دادند . من هم موضوع را به آقای مجیدی گفتم و ایشان هم موافقت خودشان را با جدایی من اعلام کردند و روز گذشته در جلسه‌ای که با آقای مددی داشتم اقدامات لازم برای جدایی از استقلال و رفتن به قطر را انجام دادم.»
کریمی در فهرست استراماچونی
آندره استراماچونی سرمربی جدید ایتالیایی الغرافه که روز دوشنبه وارد دوحه خواهد شد، در نخستین مأموریت بازیکنان خارجی مورد نظر برای پیوستن به الغرافه در فصل نقل و انتقالات را انتخاب خواهد کرد. گفته می‌شود علی کریمی هافبک ایرانی الدحیل یکی از گزینه‌های استراماچونی سرمربی سابق استقلال برای پیوستن به الغرافه است.