فصل‌دوم «زیرخاکی» با 45/2درصد مخاطب در صدر

فصل‌دوم «زیرخاکی» با 45/2درصد مخاطب در صدر


مرکز تحقیقات رسانه‌ملی با انتشار نظرسنجی نیمه‌دوم خرداد1400 درخصوص سریال‌های سیما اعلام کرد: فصل‌دوم «زیرخاکی» از شبکه یک سیما با 45/2درصد مخاطب و رضایت حدود 78/9درصد در حد زیاد در صدر سریال‌های آخرین ماه بهار قرار گرفت.
این سریال تلویزیونی به کارگردانی جلیل سامان ساخته شده است.
نقش  های اصلی سریال زیر خاکی را پژمان جمشیدی و ژاله صامتی بازی کرده اند و در کنار آنها دیگر بازیگرانی همچون  ستاره پسیانی، هومن برق نورد، نسین نصرتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی و .. . نقش آفرینی کردند.
این مجموعه روایت زندگی فردی به نام فریبرز بود که با ماجراهای متعددی دست و پنجه نرم  می کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما بعد از زیرخاکی سریال تلویزیونی «بوتیمار» از شبکه‌سه سیما با 36درصد مخاطب و رضایت بیش از 65درصد در حد زیاد در رتبه‌دوم قرار گرفت.
سریال بوتیمار به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام تولید شده بود و در آن مرجانه گلچین، حمید لولایی، اشکان اشتیاق، علی صبوری و ... نقش آفرینی کرده بود ند.
این مجموعه در قالب زبان طنز تلاش داشت  تا به مشکلات و مسائل اقتصادی که این روزها مردم با آن سر و کله می زنند، بپردازد.
 براساس این نظرسنجی «کلبه‌ای در مه» نیز از شبکه سه که تا زمان نظرسنجی 13قسمت آن پخش شده بود با 21/5درصد مخاطب و رضایت بیش از 78درصد درحد زیاد در رتبه‌سوم سریال‌های سیما در نیمه‌دوم خرداد1400 ایستاد.
کلبه‌ای در مه سریالی 34قسمتی است که پخش آن از شبکه سه سیما همچنان ادامه دارد.
این سریال به کارگردانی حسن لفافیان زندگی دختری به نا می  جان است  که درگیر ماجراهایی می شود.
«صبح آخرین روز» از شبکه دو سیما نیز 11/8درصد مخاطب را پای خود نشاند و رضایت بیش از 73درصدی در حد زیاد را جلب کرد. این مجموعه تلویزیونی تولید مرکز زنجان رسانه‌ملی زیرنظر مرکز سیمای استان‌هاست.
روزهای آبی از شبکه پنج سیما در میان سریال‌های نیمه‌دوم خرداد1400 نیز 8/3درصد مخاطب را با خود همراه کرد.