مشکل خوزستان کمبود مسؤول دلسوز!

مشکل خوزستان کمبود مسؤول دلسوز!


 رضا احمدی ‌‌از اعضای گروه‌های جهادی است که این روزها برای حل مشکلات اهالی خوزستان تلاش می‌کنند. ‌‌‌او درباره شرایط خوزستان به ما می‏گوید که بعد از رها کردن آب سد، شرایط آبرسانی به روستاها بهتر شده است.
رضا توضیح می‏دهد که بعد از رهاسازی آب، میزان شوری آب هم پایین‏تر آمد و این باعث شده تا مشکل آبرسانی به چهار پنج روستایی که در محور آبادان با مشکلات آب دست و پنجه نرم می‏کنند، تا حدودی حل شود. او توضیح می‏دهد که با تانکر به اهالی روستا آب می‏رسانند، به جز این اما آنها برای خانواده‎های نیازمند که هنوز تانکر ذخیره‏سازی آب ندارند، تانکرهای هزار لیتری تهیه می‏‎کنند تا مشکلات آبرسانی به حداقل برسد. احمدی اما مشکل اصلی استانش را این طور عنوان می‏کند: «مردم شهر من با هم یکدل هستند و امکانات هم در حد توان وجود دارد، مسوول دلسوز اما برای رفع مشکلات کم است.»
رضا به توصیه‏های مقام معظم رهبری ‌ اشاره می‏کند و می‏گوید که ایشان هم اشاره کردند که مطالبه مردم به حق است و باید مسوولان مشکلات را حل کنند. این جهادگر خوزستانی معتقد است که مشکلات کوتاه‏مدت در خوزستان، با همراهی مردم و رساندن آب به در‌خانه‎ها حل می‏شود، مشکلات بلندمدت اما با همت مسوولان و نیز با ‌ سدهایی که ‌در آبادان در حال احداث است و از ورود آب شور دریا به سیستم آب‏رسانی جلوگیری می‏کند، قابل حل است. او به تصاویری که   شبکه‎های خارجی از اغتشاش مردم خوزستان پخش می‏کنند، اشاره می‏کند و توضیح می‏دهد: «مردم به اغتشاشگران اعتنا نمی‏کنند و خواسته بحق خود را از اغتشاشگران جدا کرده‎اند. در حال حاضر خوزستان آرام است و جز چند نفر که مطالبه دیگری دارند، شخص دیگری دست به اعتراض نمی‏زند.»