حق با شماست

حق با شماست

 #پروتكل‌-بهداشتی
زرندی از اصفهان:
متأسفانه با وجود شروع پیك پنجم كرونا در كشور، هیچ‌كدام از نانوایی‎ها، پروتكل‏های بهداشتی را رعایت نمی‏كنند، پول نقد قبول می‏كنند یا ماسك به صورت نمی‏زنند. چرا اتحادیه  یا ناظران وزارت بهداشت و درمان در این باره كاری انجام نمی‏دهند؟

#قیمت - تره‌‏باره
عباسی از كرج:
قیمت میوه و سبزیجات در میادین میوه و تره‎بار بیشتر از مغازه‏های میوه‎فروشی است. آیا نظارتی بر قیمت‏گذاری اجناسی كه در این میادین به فروش می‏رسد، وجود ندارد؟

#پارك-چیتگر
الماسی از تهران:
به دلیل شیوع ویروس كرونا، پارك‎های جنگلی و بزرگ تعطیل شده است تا شهروندان در این محل‌ها تجمع نكنند، درست مانند پارك چیتگر كه تعطیل است. این در حالی است كه بسیاری از مردم در اطراف این پارك بدون رعایت پروتكل‌های بهداشتی تجمع می‏كنند و باعث ترافیك می‏شوند.

#پیامك-واكسن
آذری از تهران:
بیش از یك هفته است كه برای تزریق واكسن در سامانه ثبت‏نام كرده‏ام این در حالی است كه تاكنون پیامك تزریق را دریافت نكرده‏ام و بسیاری از دوستان كه سن كمتر یا ابتدای نام خانوادگی آنها‎ از نظر الفبا پایین‌تر از نام بنده است، پیامك دریافت و واكسن تزریق كرده‏اند. روند نوبت‏دهی یا ارسال پیامك برای تزریق واكسن چگونه است؟ آیا نظم و قانون خاصی وجود دارد؟

#محدودیت-سفر
صمدی از گیلان:
گیلان در گروه استان‎های با وضعیت قرمز قرار دارد و ورود افراد غیربومی به استان ممنوع است، این در حالی است كه بسیاری از مسافران با خودروی غیربومی وارد شهر می‏شوند و به راحتی تردد می‏كنند.
 چرا محدودیت‎های كرونایی به‌درستی اجرا نمی‏َشود؟ با این رویكرد‌ كرونا همچنان پخش می‏شود و پیك‏های بعدی نیز
اتفاق می‏افتد.

#سامانه-6070
رمضانی از تهران:
سامانه 6070 برای یافتن تخت خالی درنظر گرفته شده است، این در حالی است كه بعد از تماس‎های مكرر، هیچ كدام از اپراتورهای این سامانه جواب نمی‎دهند. اگر كسی بیمار بدحال داشت و سریعا نیاز به بستری شدن داشته باشد، باید چه كار كند؟