روحانی: کارنامه دولت‌ نسبت به خوزستان قابل قبول است

روحانی: کارنامه دولت‌ نسبت به خوزستان قابل قبول است


 رئیس‌جمهور با بیان این‌که کارنامه دولت یازدهم و دوازدهم نسبت به خوزستان، قابل‌قبول است، گفت: اگر درگیر خشکسالی بی‌سابقه در ۵۰سال اخیر نمی‌شدیم مردم با مشکل مواجه نمی‌شدند.
به گزارش جام‌جم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور دیروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو عنوان کرد: باید مشکلات مردم حل شود، اعتراض حق روشن مردم است، تعداد اندک چند ده نفر را کنار می‌گذاریم، بقیه مردم اعتراض بحقی داشتند که می‌خواستند مشکلات کشاورزی، نخلستان‌ها و دام‌هایشان حل شود؛ حق آنها بود.
مسؤولان نیز همه تلاش خود را به کار گرفتند. روحانی ضمن تشکر از وزارت نیرو گفت: در این ایام انتقادات نسبتا تندی به وزارت نیرو شد.
وزارت نیرو در دولت‌های یازدهم و دوازدهم کار بسیار عظیم و بزرگی انجام داد. مردم بدانند بیش از ۱۷هزار مگاوات در سال ۹۶ همه کارهایش انجام شد و باید در سال ۹۷ سرمایه‌گذاری صورت می‌گرفت اما به دلیل تحریم‌ها دچار مشکل شد.
روحانی با قدردانی از همه مهندسین، کارگران و دست‌اندرکاران بخش صنعت آب و برق گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم تلاش زیادی در حوزه انتقال آب، برق‌رسانی روستایی و ساخت تصفیه‌خانه های آب و فاضلاب و احداث سد به‌خصوص در نقاط مرزی و همچنین شیرین‌سازی آب خلیج فارس و انتقال آن به شرق کشور انجام شده است و باید این‌گونه اقدامات همچنان ادامه یابد.