مستندهای فاخر در قاب شبکه ایلام

مستندهای فاخر در قاب شبکه ایلام


صداوسیمای مرکز ایلام خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در قالب مستندهای فاخر در مناطق محروم منعکس می‌کند.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام در نشست با مدیر بنیاد مستضعفان و جمعی از فعالان هیات‌های مذهبی شهرستان ملکشاهی گفت: بنیاد مستضعفان در استان ایلام خدمات بزرگ و ارزنده‌ای را در مناطق محروم ارائه کرده وصداوسیمای مرکز ایلام آمادگی کامل دارد خدمات بنیاد مستضعفان در مناطق محروم به‌ویژه شهرستان ملکشاهی در زمینه‌های راه، اشتغال، آب و... را در قالب مستندهای تلویزیونی و پخش گزارش‌های خبری در شبکه استانی و بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری به سمع و نظر مخاطبان برساند.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم ملکشاهی در برگزاری مراسم فرهنگی به‌ویژه مشارکت و همراهی در ساخت مستند فاخر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شهرستان ملکشاهی با ۴۰۰ شهید و 5000 رزمنده و حضور سرداران شهید در این شهرستان حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارد و رسانه استانی با مشارکت مردم انقلابی شهرستان و بنیاد مستضعفان آمادگی کامل دارد مستندهای فاخر در قالب زندگینامه، خاطرات و فداکاری‌های این شهیدان را ضبط و ثبت کند و برای نسل‌های بعدی به نمایش بگذارد.
 مدیر بنیاد مستضعفان شهرستان ملکشاهی در این نشست با ارائه گزارشی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان برای محرومیت‌زدایی در زمینه‌های عمران، سلامت، زیرساخت، اشتغال و اقتصاد گفت: بنیاد مستضعفان با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مربوطه و ساخت خانه‌های مسکونی برای فاقدین مسکن به‌دنبال محرومیت‌زدایی در شهرستان است.
 میرزایی با قدردانی از تلاش بی‌وقفه و بی‌نظیر صداوسیمای مرکز ایلام در حوزه‌های مختلف به‌ویژه احیا و حفظ فرهنگ بومی و محلی استان ایلام افزود: خدمات ارزنده‌ای از سوی بنیاد مستضعفان در شهرستان ملکشاهی ارائه شده و نیازمند آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی صداوسیما برای مردم در این زمینه هستیم.
در این نشست جمعی از فعالان هیات‌های مذهبی نیز خواستار پخش ویژه‌برنامه‌های عید سعید غدیر خم و دهه اول محرم در این شهرستان شد.