حق با شماست

حق با شماست

#کودکان-کار
زرندی از تهران:
بسیاری از کودکان کار جلوی در سوپرمارکت‌ها ایستاده‌اند و از عابران درخواست می‌کنند برای آنها خوراکی بخرند و بعد دوباره آن خوراکی را به فروشنده سوپرمارکت می‌فروشند. چرا بهزیستی یا پلیس وارد عمل نمی‌شود؟

#پارک-خودرو
حسینی از تهران:
در کوچه‌های محله میرداماد، پر از خودروهایی است که در کنار خیابان پارک کرده‌اند. برخی رانندگان اما پا را فراتر گذاشته‌ و حتی در پیاده‌روها هم پارک کرده‌اند. پارک خودرو در پیاده‌رو و نیز روی خط‌کشی عابران غیرقانونی است؛ اما بسیاری از  رانندگان این کار را انجام می‌دهند.

#مترو-میرداماد
صفایی از تهران:
در ورودی متروی میرداماد پر از رانندگان تاکسی زیادی درست جلوی در ورودی و خروجی ایستاده‌اند و اجازه عبور مسافران را نمی‌دهند. در شرایطی که ویروس کرونا هم شایع است، چرا رانندگان تاکسی باعث ازدحام و شلوغی می‌شوند؟

#متکدی-مترو
آسرایی از تهران:
متکدیان زیادی در واگن‌های مترو تهران راه می‌روند و از مسافران درخواست پول می‌کنند. وجود متکدیان در مترو باعث زشت‌شدن چهره مترو می‌شود. چرا ماموران مترو جلوی آنها را نمی‌گیرند؟

#آب- خوزستان
خیاط از شوشتر:
بیش از نیمی از زمین‌های کشاورزی که در شوشتر قرار دارد، به دلیل بی‌آبی خشک شده است؛ بی‌آبی ضرر مالی زیادی را به کشاورزان این منطقه وارد کرده است؛ کشاورزانی که هیچ منبع درآمدی ندارند.

#کرونا-محدودیت‌
محمدی از شیراز:
 هنگام اعمال محدودیت‌های جدید، رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی باید تعطیل باشند، ولی همه این مشاغل باز هستند. با بی‌توجهی مسوولان به اعمال محدودیت‌ها باید منتظر موج‌های بعدی کرونا باشیم.

 #بیمارستان-خصوصی
افراز از تهران:
به دلیل ابتلا به بیماری کرونا مجبور به مراجعه به بیمارستان و تزریق رمدیسیور شدم. در هر بیمارستانی، دولتی و خصوصی، هزینه متفاوتی برای تزریق دریافت کردند؛ برخی برای دارو یک میلیون و بعضی دیگر دو میلیون تومان دریافت کردند، برای تزریق نیز از 500 هزار تومان تا دو میلیون و 500 هزار تومان پرداختم. چرا نظارتی بر ارائه این خدمات در بیمارستان‌ها وجود ندارد؟