تیلور: یزدانی قوی‌ترین است

تیلور: یزدانی قوی‌ترین است

دیوید تیلور بعد از پیروزی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم و کسب مدال طلا با تمجید از رقیب ایرانی‌اش گفت: خوشحالم که در این مسابقه پیروز شدم چون مقابل قویترین مردی که تا به حال دیده‌ام، مبارزه کردم و پیروز شدم. ۶ دقیقه کشتی سختی داشتم اما در ثانیه‌های آخر به خودم گفتم که باید شانسم را امتحان کنم.
تیلور در مورد حسن یزدانی گفت: ‌ورزشکار خوبی است و شخصیت خوبی نیز دارد و خیلی به من انگیزه داده است و به نوعی مشوق من بوده است که به اینجا برسم. او باعث شد به خودم بیایم که رقیب قدری دارم و باید در المپیک با او رقابت کنم. مطمئنم خیلی زود خودش را جمع و جور می‌کند و امیدوارم که در یک مسابقه دیگر او را ببینم و با او کشتی بگیرم و همین مساله به من انگیزه دوباره‌ای می‌دهد.
تیلور افزود: تمام دنیا این بازی‌ها را تماشا می‌کند و خود این مسأله فشار مضاعفی را وارد می‌کند ما دو سال تلاش کردیم که در بازی‌های المپیک باشیم و وقتی که اینجا هستیم باید هر چه در توان داریم را بگذاریم تا برنده باشیم. می دانستم که رقابت راحتی را نخواهم داشت. خیلی ها در کشورم فکر می‌کردند که من نمی‌توانم به مدال طلا برسم اما من به این نتیجه رسیدم که باید نتیجه سال‌ها تلاشم را بگیرم .