حق با شماست

حق با شماست

#گوجه-قیمت
مقدم از تهران:
قیمت گوجه‌فرنگی که در این فصل از سال باید ارزان باشد به کیلویی 10هزار تومان رسیده است. چرا؟

#مترو- ایستگاه
رضایی از تهران:
به دلیل زمان‌بندی نامناسب، برخی از قطارهای مترو در ایستگاه‌ها توقف نمی‌کنند و بعضا دو تا سه ایستگاه را بدون توقف طی می‌کنند. مسوولان مترو لطفا رسیدگی کنند.

#سطل- زباله
لباف از تهران:
سطل‌های زباله بعد از تخلیه مکانیکی شسته نمی‌شوند و این موضوع باعث پخش بوی نامطبوعی می‌شود که در این فصل سال بسیار آزاردهنده است.

#قیمت- مسکن
ثابت از تهران:
مسوولان دم از ارزانی قیمت مسکن می‌زنند و از رکوردهای بی‌سابقه کاهش قیمت خبر می‌دهند اما در بازار هیچ نشانی از کاهش قیمت وجود ندارد و بعضی مناطق گران‌تر نیز شده است.

#دارو- لاغری
صادقی از تهران:
وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو از فروش داروهای گیاهی لاغری غیرمجاز که در عطاری‌ها توزیع می‌شود، جلوگیری کند.

#هاشمی- دستفروش
تواضع از تهران:
خیابان هاشمی در منطقه9 تهران در قرق دستفروشان است به طوری که عبور از این خیابان معمولا به درگیری رانندگان و عابران منجر می‌شود. لطفا شهرداری منطقه به این هرج‌ومرج پایان بدهد.

#سرم-کمبود
نادری از تهران:
چند روز است برای یافتن سرم نمکی همه داروخانه‌های پایتخت را زیر پا گذاشته‌ام اما با جواب نداریم روبه‌رو می‌شوم. این شرایط ناشی از سوءمدیریت مدیران سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت است زیرا سرم در داخل کشور تولید می‌شود و ربطی به تحریم‌ها ندارد.

آتش - فارس
عسلی از شیراز:
ارتفاعات تنگه هایقر در فیروزآباد فارس چند روز است دچار آتش‌سوزی شده و حدود چهار نفر از هموطنانمان قربانی این آتش‌سوزی شده‌اند. چرا مدیران سازمان محیط‌زیست و جنگل‌ها شرایط را به درستی مدیریت نمی‌کنند تا آتش‌سوزی به این شکل گسترده نشود. کاش مانند ارسال هواپیمای آب‌پاش به ترکیه برای این منطقه نیز تدبیری می‌اندیشیدند.
ضمیمه قفسه کتاب