حق با شماست

حق با شماست

#جنگل- لفور
شرکایی از سوادکوه:
جنگل‌های لفور از توابع سوادکوه روزبه‌روز در حال تصرف است و زمین‌خواران با خشک‌کردن درختان جنگلی و ساخت ویلا در حال نابودی این جنگل‌های بکر هستند.

#مهار- کرونا
کمالی از تهران:
وضعیت همه‌گیری کرونا به‌شدت افزایش‌یافته و متاسفانه روزبه‌روز فوتی‌های این بیماری رو به افزایش است. این درحالی است که هیچ اقدام عملی برای مهار این وضع انجام نمی‌شود.

#واکسن- سرعت
ستوده از ساری:
از وزارت بهداشت درخواست می‌شود با توجه به واردات مطلوب واکسن کرونا، سرعت واکسیناسیون را افزایش دهد تا این بیماری کنترل شود.

#بازگشایی- مدارس
باقری از تهران:
آیا با این وضعیت بیماری کرونا، آموزش و پرورش هنوز به فکر بازگشایی مدارس است؟ تا واکسیناسیون کامل شهروندان بازگشایی مدارس خطرناک است.

#کرونا- تعطیلی
مشایخی از تهران:
چرا مسوولان ستادملی مقابله با کرونا با تعطیلی موقت شهرهای قرمز کرونایی موافقت نمی‌کنند؟ مگر اوضاع اسفبار این بیماری قابل مشاهده نیست؟

#سهل- انگاری- ‌بهداشت
قاسمی از تهران:
سهل‌انگاری وزارت‌بهداشت در تاخیر واردات واکسن عامل اصلی شدت شیوع ویروس کروناست و باید با عاملان آن برخورد شود.

#رکورد- فوت
بارانی از بابل:
رکورد فوتی‌های کشور بر اثر کرونا نشان‌دهنده اوضاع خطرناک این بیماری در کشور است و اگر این اوضاع کنترل نشود شاهد وضعیت بدتری نیز خواهیم بود. موضوعی که متولیان بهداشت به آن آگاهی کامل دارند اما اقدامی اثربخش انجام نمی‌دهند.

#مدارس- کرونا
میرزایی از تبریز:
در صورت بازگشایی مدارس و تداوم روند فعلی کرونا، والدین اجازه حضور فرزندان خود را در مدارس نمی‌دهند  آن هم در شرایطی که هنوز بسیاری از معلمان و والدین دانش‌آموزان واکسینه نشده‌اند. به نظر می‌رسد که بهتر است آموزش و پرورش در این مورد چاره‌ای بیندیشد.