شکار زنان در سایت های همسریابی

شکار زنان در سایت های همسریابی

مرد تبهکار که با فریب زنان به بهانه ازدواج، آنها را با نسکافه بیهوش کرده و طلاهایشان را سرقت می‌کرد در دام پلیس گرفتار شد.
 به گزارش خبرنگار جام‌جم، چند روز قبل زنی 42 ساله ساکن شهرستان خلخال با ارائه پرونده‌ای به پلیس آگاهی شهرستان ری اعلام کرد توسط شخصی به اسم سلمان بی‌هوش شده و طلاهایش به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان از وی سرقت شده است.
شاکی ادامه داد: از طریق سایت همسریابی با مردی به اسم سلمان اهل شهرستان شیراز آشنا شدم و برای ملاقات به شهرستان خلخال آمده و پس از گفت‌و‌گو، سلمان با جلب اعتماد و با انگیزه ازدواج، من را سوار خودروی خود کرد و در طول مسیر یک لیوان نسکافه به من تعارف کرد. بعد از نوشیدن نسکافه، بیهوش شدم و روز بعد در عوارضی تهران به صورت نیمه‌جان توسط عابران پیدا و به بیمارستان منتقل شدم. بعد از این‌که به هوش آمدم متوجه سرقت طلاها و گوشی تلفن همراهم شدم.
در ادامه تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم آغاز و مشخص شد او محل ثابتی برای زندگی ندارد و در شهرهای مختلف در حال تردد است. تجسس‌های پلیسی نشان داد سلمان دو بار ازدواج کرده که یکی از همسرانش ساکن مشهد بود و فوت کرده و دیگری ساکن شهرستانی از توابع زنجان است. با شناسایی خانه همسر دومش‌، ماموران راهی آنجا شده و متهم را دستگیر کردند. در بازرسی از او‌، مقدار زیادی قرص‌های بیهوشی و تعدادی نسکافه که در بعضی از آنان باز و دوباره چسب خورده بود‌، پیدا شد.
متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان ری به فریب و سرقت از شاکی و پنج زن دیگر اعتراف کرد و مشخص شد طعمه‌هایش را در سایت‌های همسریابی شکار کرده و با نسکافه مسموم بیهوش کرده و اموال‌شان را سرقت می‌کرد.
سردار علیرضا لطفی‌، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: با شناسایی پنج شاکی دیگر در شهرهای اراک و اسلامشهر‌، آنها به پلیس آگاهی احضار و متهم را شناسایی کردند. در بررسی‌ها مشخص شد ارزش اموال سرقتی از زنان 600 میلیون تومان بوده است. با توجه به شگرد متهم‌، مشخصات او به پلیس آگاهی سراسر کشور اعلام شده تا شاکیان احتمالی دیگر شناسایی شوند.