فرهاد یا بپذیرد یا برود

فرهاد یا بپذیرد یا برود


از زمانی که من به خاطر می‌آورم استقلال همیشه مشکلاتی داخلی و خارجی داشته است. البته این شرایط مختص به استقلال نیست و همه تیم‌های بزرگ مانند پرسپولیس با آن مواجه هستند.
اکنون صحبت از استقلال است، تیمی که همیشه با بحران‌های خارجی و داخلی دست و پنجه نرم می‌کند.  اکنون ما فرهاد مجیدی را روی نیمکت تیم استقلال می‌بینیم. او مربی دلسوزی است و در رابطه با مشکلاتی که در این باشگاه وجود دارد حساسیت از خود نشان می‌دهد. اما توصیه اکید من و سایر پیشکسوتان این است که باید با این شرایط کنار آمد.
او این روزها مصاحبه می‌کند و از ایرادات فراوانی می‌گوید که قطعا حق با اوست. البته همه ما می‌دانیم در استقلال چه می‌گذرد و نیازی به گفتن نیست. اما شرایط فرهاد مجیدی با ما فرق می‌کند. او سرمربی استقلال است و باید
با شجاعت این چالش را بپذیرد یا در غیراین‌صورت بگذارد و برود. این برای خودش بهتر است که از بین این دو یکی را انتخاب کند؛ یا مشکلات را تحمل کند یا این‌که اگر نمی‌تواند زیر بار این شرایط سخت برود بهتر است سکان هدایت تیم را رها کند و بگذارد فرد دیگری بیاید. او باید اطمینان داشته باشد این موضوع به نفع خودش است.