حق با شماست

حق با شماست

# تخلف- اصناف
جمعی از شهروندان تهران:
با وجود این که در تعطیلات اخیرنظارت‌ها بهتر از دوره‌های قبل اعمال‌شده و بسیاری از اصناف از تعطیلی‌های کرونایی تمکین کرده‌اند ولی هنوز برخی اصناف خود را مستثنا دانسته و به محل کار می‌آیند. از اتاق اصناف تهران و اتحادیه‌ها انتظار می‌رود کرونا را جدی‌تر گرفته و نظارت‌ها را دقیق‌تر کنند.

#نسخه- کاغذی
زمانی از تهران:
چرا بیمه‌های پایه مانند بیمه تامین‌اجتماعی از دریافت و ارائه نسخه‌های کاغذی منع نمی‌شود؟ بهتر است فکری به حال این موضوع شود.

# واکسن- کرونا
مومنی از تهران:
روند واکسیناسیون شهروندان با سرعت زیادی در حال انجام است و امیدوارم این سرعت ادامه داشته باشد تا هر چه زودتر همه مردم ایران واکسینه شوند.

# مترو- ماسک
کمرجانی از تهران:
مشاهده می‌شود بعضی از مسافران مترو بعد از گذر از گیت مترو، ماسک خود را برمی‌دارند و داخل واگن هم از ماسک استفاده نمی‌کنند. چرا هیچ نظارتی بر رفتار مسافران مترو وجود ندارد؟

#شهرک- ابریشم
توکلی شهمیرزادی از کرج:
شهرک ابریشم کرج فاقد امکانات اولیه همچون زمین ورزشی، درمانگاه، خطوط اتوبوسرانی و... است. با توجه به افزایش جمعیت این شهرک چرا شهرداری منطقه برای رفاه حال شهروندان اقدامی نمی‌کند؟

# خاموشی- جرم
رهگو از قزوین:
با توجه به خاموش‌شدن معابر برای صرفه‌جویی در مصرف برق از پلیس خواهشمندم گشت‌های شهری را افزایش دهد چرا که با خاموشی‌ها جرم و جنایت نیز افزایش یافته است.

#حمایت- تولیدکننده
شروین از قزوین:
 امیدوارم دولت جدید حمایت بیشتری از تولیدکنندگان انجام دهد تا این افراد با خیالی آسوده به سرمایه‌گذاری در کشور اقدام کنند.

#بیمه- ایران
 شهسواری از تهران:
بیمه ایران شعبه ممتاز شرق تهران متاسفانه در انجام کار بسیار کند است و چندساعت از زمان شهروندان را تلف می‌کند. چرا مدیریت محترم بیمه ایران به این شعبه رسیدگی نمی‌کند؟