خروجی‌ها رودرروی مدیرعامل

باشگاه استقلال تهران این روزها حسابی پررفت و آمد شده و هر روز بازیکنان زیادی اطراف آن حضور دارند

خروجی‌ها رودرروی مدیرعامل

 فرهاد مجیدی روی نام فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری خط قرمز کشید. علت این‌که چرا او اولی را نخواست مشخص است؛ اسماعیلی در طول فصل‌های گذشته معمولا مصدوم بوده. درباره مطهری اما ابهام وجود دارد. او یک رفت و برگشت به استقلال داشت اما ظاهرا طرفین روی رقم توافق نکرده‌اند. با توجه به جدایی قائدی و دیاباته به نظر می‌رسید مطهری در استقلال بماند اما احمد مددی می‌گوید فرهاد مجیدی نام او را در لیست تمدیدی‌ها قرار نداده است. در مقابل سرمربی استقلال تاکید داشت قرارداد مسعود ریگی تمدید شود و در جمع آبی‌ها بماند اما رقم بالای این بازیکن مانع شده است. دیروز مددی گفت: «عددی که ریگی می‌خواست با رقم مورد نظر ما همخوانی نداشت و نتوانستیم پرداخت کنیم.»
پرسپولیس تا پیش از جذب رضا اسدی به دنبال ریگی بود اما با او به توافق نرسید. سپاهان حاضر است رقمی به مراتب بالاتر از استقلال برای این بازیکن بپردازد. نویدکیا از باشگاه خواسته تا این بازیکن را به اصفهان بکشند و قراردادش را امضا کنند. ریگی هم احتمالا عازم سپاهان خواهد شد. این بازیکن از سال گذشته با باشگاه استقلال سر مبلغ مشکل داشت. ریگی حتی چند بار به مسوولان گفت رقم دستمزد او که جزو مهره‌های ثابت است، کم‌است. این بازیکن منتظر مانده بود فصل تمام شود و سریعا انتقام مالی بگیرد!
مددی دیروز همچنین اعلام کرد داریوش شجاعیان هم در لیست تمدیدی‌های استقلال نیست. او که دو سال قبل با مصدومیت رباط صلیبی روبه‌رو شد، در بازگشت هیچ کارایی برای آبی‌ها نداشت و به همین خاطر فرهاد مجیدی روی نامش خط قرمز کشیده است.
آبی‌ها در مقابل مشغول مذاکره با چند بازیکن هستند. بعد از جذب زبیر نیک‌نفس و آقاسی از فولاد، آنها به دنبال سعادت حردانی مدافع راست این باشگاه هم هستند. بازیکن دیگری که از فولاد خواهد آمد، شیمبا مهاجم این تیم است. بازیکن برزیلی که در محوطه جریمه خوب کار می‌کند، توافق مثبتی با باشگاه داشته و مددی دیروز گفت: «اگر مشکلی پیش نیاید او را استقلالی بدانید.» فرهاد مجیدی به نوعی دست به دامن بازیکنان جواد نکونام در فولاد شد و نقل و انتقالات خود را بیشتر با ستاره‌های این تیم بست. به گفته مددی، جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی دو بازیکن دیگری هستند که به زودی قراردادشان را با این باشگاه امضا خواهند کرد.


بعد از صحبت‌های مددی، چند بازیکن استقلال به این صحبت‌ها واکنش نشان دادند. فرشید اسماعیلی که گفته می‌شد در لیست مجیدی قرار ندارد، یک استوری منتشر کرد و نوشت: «قانونا بازیکنی که قراردادش تمام می‌شود، بازیکن آزاد است، نه این‌که در لیست مازاد قرارداد بگیرد.آیا شما زنگ زدین، نامه زدین؟چندین ساله دارین همین کار را انجام می‌دهید که زنگ زدیم، بازیکن نیومد یا مبلغ زیاد گفته.»
اسماعیلی در واکنش به این موضوع که مسعود ریگی به باشگاه رقم بالایی را پیشنهاد داده، تاکید کرد: «آیا مسعود ریگی به شما مبلغ گفته که میگین مبلغ زیاد خواسته؟ تا کی می‌خواین دروغ بگین؟ بازیکن رو روبه‌روی هوادار قرار میدین.»
مسعود ریگی، دومین بازیکنی بود که حرف‌های مددی را تکذیب کرد. ریگی با انتشار یک استوری نوشت: «هواداران عزیز باشگاه استقلال سلام. خواستم صادقانه باهاتون صحبت کنم، فکر می‌کنم می‌دونید که تو این دو سال با کمترین مبلغ دریافتی و بدون کمترین حاشیه‌ای و با همه وجودم واسه موفقیت تیمم تلاش کردم و در حال حاضر خدا شاهده من هیچ مبلغ نجومی و زیادی رو که شایعه شده به باشگاه پیشنهاد نکردم. من فقط توقع احترام بیشتری داشتم. بعد از دو سال متأسفانه برخورد خوبی با من صورت نگرفت.» رشید مظاهری هم واکنش کوتاهی به صحبت‌های مدیرعامل استقلال داشت و گفت: «هرگز برای جدایی از استقلال ابراز آمادگی یا اظهار علاقه نکرده‌ام.»