فوتبال اروپا

فوتبال اروپا

نویر از رکورد کان گذشت
بایرن مونیخ در هفته سوم فصل جاری بوندسلیگا به مصاف هرتابرلین رفت و توانست با 5‌گل به پیروزی دست پیدا کند. نویر در این بازی هم کلین‌شیت کرد تا شمار کلین‌شیت‌هایش را به عدد‌205 برساند و رکوردی را بشکند که متعلق به اولیور کان بود. او بعد از این بازی گفت: خط دفاعی در این بازی بسیار خوب بود. مدافعان کمک کردند تا من دروازه خود را بسته نگه دارم و این بسیار خوشحال‌کننده است.
یک ایرانی در پرونده انتقال امباپه به رئال
در حالی که در پرونده انتقال کیلیان امباپه از پاری‌سن ژرمن به رئال مادرید هیچ پیشرفتی صورت نگرفته، حالا پای یک ایرانی به این مذاکرات باز شده است. در همین راستا، روزنامه مارکا گزارش داد که کیا جورابچیان ایجنت ایرانی به تازگی سعی کرده بین دو باشگاه وساطت کند تا این انتقال نهایی شود. بنا به گزارش مارکا، هر زمان  که  بعضی از باشگاه‌ها احساس می‌کنند انتقالی پیچیده شده، با جورابچیان تماس می‌گیرند و این همان کاری است که رئال مادرید طی چند روز اخیر انجام داده تا انتقال امباپه به واقعیت تبدیل شود.
خرید جدید بایرن از لایپزیش می‌آید
باشگاه بایرن مونیخ سرانجام با لایپزیش برسر انتقال مارسل سابیتزر به جمع سرخپوشان مونیخی به توافق رسید. طبق این گزارش، بایرنی‌ها برای نهایی کردن انتقال این هافبک اتریشی 16‌میلیون یورو به لایپزیش پرداخت خواهند کرد. این هافبک 26‌ساله در 229‌بازی برای این تیم 52‌گل به ثمر رسانده بود.