انگار نه انگار فردا مقدماتی جام‌جهانی است!

تیم‌ملی متفاوت تر از هر زمان دیگری، آماده می‌شود

انگار نه انگار فردا مقدماتی جام‌جهانی است!

تیم‌ملی دیروز با تمام نفرات تمرین کرد. از روز سوم شهریورماه که ملی‌پوشان گرد هم جمع شدند، این اولین‌بار بود که تمام بازیکنان در تمرین حضور داشتند. البته مطابق معمول سه مربی تیم‌ملی یعنی اسکوچیچ، هاشمیان و ملادن در تمرین حضور نداشتند. آنها همچنان در قرنطینه هستند. هر چند در غیاب دراگان و وحید کسی به کادر اضافه نشده ولی در غیاب ملادن و با تصمیم کادر فنی، ابراهیم میرزاپور موقتا کار تمرین دادن گلرها را به برعهده گرفت. اتفاقا او روز دوشنبه از سوی خورشیدی سرپرست تیم به بازیکنان معرفی شد. از دیروز بازیکنانی مانند کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی و صادق محرمی هم به تیم اضافه شدند. در تمرین روز دوشنبه طارمی، جهانبخش، سامان قدوس، قائدی، نوراللهی و... هم به دیگر بازیکنان پیوستند.‌
هر چند ملی‌پوشان به طور کامل گرد هم جمع شده‌اند ولی هنوز فضا فضای عادی نیست. با توجه به ابتلای مربیان تیم‌ملی به کرونا همچنان نگرانی بین بازیکنان وجود دارد در نبود اسکوچیچ هنوز تمرینات حالت جدی به خود نگرفته و این اتفاق در آستانه بازی با سوریه و عراق اصلا خوب نیست. تیم‌ملی فردا در ورزشگاه آزادی اولین بازی مقدماتی نهایی را مقابل سوریه برگزار می‌کند ولی کلا فضا فضای ملی نیست. با توجه به بسته بودن درهای تمرین، رسانه‌ها هم اخبار چندانی از تیم‌ملی ندارند. تنها فدراسیون فوتبال تصاویر تمرین را منتشر می‌کند، بدون اینکه توضیح اضافه ای درباره حال و هوای تیم و بازیکنان بدهد.
قرار بود در اردوی تیم‌ملی بازیکنان دیگری مثل سید‌مجید حسینی یا علی کریمی هم حاضر باشند ولی سرپرست تیم‌ملی دیروز گفت نام آنها تنها به دلیل مصدومیت خط خورده است. احسان حاج‌صفی و مرتضی پورعلی‌گنجی را هم باید به فهرست مصدومان اضافه کرد. اتفاقا بعضی از بازیکنان تیم‌ملی با آنها در ارتباط هستند و احوال‌شان را پیگیری می‌کنند.



برخورد گرم طارمی و جهانبخش
علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی دو بازیکن تیم‌ملی که مدتی است به دلیل حضور در باشگاه‌های خود، یکدیگر را ندیده بودند روز دوشنبه در کمپ تیم‌ملی برخورد بسیار گرمی داشتند. آنها دقایقی با هم درباره وضعیت باشگاه‌شان صحبت کردند. طارمی از علیرضا درباره حضور در فاینورد  پرسید که جهانبخش هم توضیح داد انتخاب خوبی داشته و مجبور بوده به خاطر تیم‌ملی انگلیس را ترک کند.



آمادگی بالای سامان قدوس
سامان قدوس بعد از یک دوره سخت در فوتبالش، حالا قدر این روزها را بیشتر می‌داند. او شهریور ماه دو سال قبل با محرومیت 4 ماهه از فوتبال روبه‌رو شد. آن هم به دلیل تخلفی که در نقل و انتقالات صورت داد. سامان اما بعد از گذراندن محرومیت، فصل گذشته توانست با برنتفورد انگلیس به لیگ‌برتر صعود کند. حالا هم تنها نماینده ایران در فوتبال جزیره است. قدوس که در انگلیس توانسته آمادگی بدنی خود را بالا ببرد، در تیم‌ملی هم جزو آماده‌ترین‌هاست.



شوخی بازیکنان با مهدی قائدی
مهدی قائدی مهاجم تیم‌ملی از جمله بازیکنانی است که اکثر ملی‌پوشان با او شوخی می‌کنند. به دلیل قرارداد خوبی که مهدی با شباب الاهلی بسته با او خیلی شوخی می‌کردند. زبیر نیک‌نفس بازیکن جدید استقلال هم از جمله بازیکنانی است که چون رابطه نزدیکی با قائدی دارد تا توانست با مهدی شوخی کرد.