حق با شماست

حق با شماست

# واکسن- کرونا
تبریزی از ارومیه:
سهل‌انگاری در واردات واکسن به بهانه‌های مختلف باعث مرگ و میر بسیاری از هموطنان شده و خانواده‌های بسیاری داغ عزیزان‌شان را دیدند. امیدوارم با واکسیناسیون گسترده شاهد افول این بیماری‌باشیم.

# اعتماد- دولت
انوری از تهران:
امیدوارم دولت جدید با کنترل بازار و برخورد با مفسدان ثبات را به بازار برگرداند و مردم بتوانند اعتمادی دوباره به دولت بکنند.

#خودرو- قیمت
قروی از شیراز:
با وجود افزایش تولید و پیش‌فروش خودرو توسط خودروسازان، چرا باید قیمت خودرو در بازار همچنان افزایش پیدا کند؟

#وام- ازدواج
شهروندی از تهران:
وام‌های ازدواج 100میلیونی با بازپرداخت 10ساله هرچندکار مثبتی برای زوج‌هاست اما ضمانت این وام‌ها که اغلب باید توسط کارمندان رسمی انجام شود، مشکلاتی ایجاد کرده‌است. بانک‌مرکزی سازوکارهای دیگری برای ضمانت وام‌ها پیدا کند؛ مثل یارانه‌ها یا قطع سهمیه‌بنزین . ضمن این‌که بسیاری از پرونده‌های قضایی نیز مربوط به واریز نشدن اقساط وام و کسر ازحقوق ضامنان است.

#پارک - دوبل
خادمی از تهران:
توقف دوبل رانندگان مسافرکش در بلوار میرداماد روبه‌روی مترو به سمت میدان محسنی باعث ترافیک در این محدوده می‌شود. لطفا پلیس راهنمایی و رانندگی تدبیری برای حل این مشکل بیندیشد.

#کد_ رهگیری
شهروندی از تهران:
بسیاری از خانه‌ها در شهر تهران، بدون دریافت کدرهگیری اجاره داده می‌شود؛
به همین علت فرصت تخلفات برای افراد مختلف فراهم شده است. بدتر از آن هم این است که به دلیل ثبت نشدن رسمی این قراردادها، امکان پیگیری این تخلفات هم وجود ندارد. اتفاقی که راه را برای تخلفات گوناگون باز می‌کند.