خواستگار شکست خورده خون به پا کرد

خواستگار شکست خورده خون به پا کرد

مرد 40 ساله که کارفرما و خواستگار دخترجوانی بود بعد از درگیری با او و برادرش، آنها را با ضربه‌های چاقو زخمی کرد و متواری شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 5 بامداد جمعه 12 شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری وردآورد در جریان سوء قصد به جان خواهر و برادری قرار گرفته و در بررسی‌های اولیه پی بردند، مرد 26 ساله و خواهر 30 ساله‌اش با ضربه‌های چاقو مجروح شده و در بیمارستان بستری هستند.
با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان مشخص شد، مرد پژو سواری این خواهر و برادر را مقابل بیمارستان رها کرده و فرار کرده بود. دستور توقیف خودرو و بازداشت ضارب فراری صادر شد. عصر همان روز مردی با حضور در بیمارستان درباره وضعیت این خواهر و برادر پرس و جو می‌کرد که باعث شک پلیس و بازداشت او شد. این مرد در تحقیقات گفت: ضارب دوست او و کارفرمای این خواهر و برادر بوده و از او خواسته با حضور در بیمارستان درباره وضعیت آنها پرس و جو کند.
بررسی‌های پلیسی نشان داد، این مرد دو سال قبل از دختر جوان که 10 سال از او کوچک‌تر است خواستگاری کرده بود. برادر این دختر مخالف ازدواج بود و از صاحبکارش به اتهام مزاحمت شکایت کرده و او را روانه زندان کرد. بعد از مدتی او رضایت داد و بعد از آزادی صاحبکارش دوباره با او آشتی کرده و به محل کار خود در لاله‌زار تهران بازگشته بودند. این اواخر مرد صاحبکار دوباره ابراز علاقه‌اش به دختر جوان را آغاز کرده بود. شب درگیری او در خانه‌اش مهمانی گرفته و خواهر و برادر را دعوت کرده بود. بعد از رفتن مهمانان با خواهر و برادر درگیر و آنها را زخمی کرده بود.
  مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات برای دستگیری ضارب فراری ادامه دارد. دو فرد زخمی همچنان بستری بوده و تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند و حال مرد جوان وخیم‌تر است.