اقامت 6 روزه کریس در قصری مجلل

اقامت 6 روزه کریس در قصری مجلل


این روزها تمام اخبار مربوط به منچستریونایتد، در مورد بازگشت کریس رونالدو است. او که از دو روز پیش وارد شهر منچستر شده، حالا محل سکونتش به سوژه رسانه‌ها و روزنامه‌های این کشور تبدیل شده است. مقامات فوتبال انگلیس دستور داده‌اند رونالدو قبل از اضافه شدن به تمرینات منچستر، باید یک قرنطینه 6 روزه را پشت سر بگذارد. حالا رسانه‌ها تصاویری را از خانه مجللی منتشر کرده‌اند که باشگاه در اختیار شماره 7 جدید خود قرار داده است.
به گزارش دیلی‌میل، این خانه 7 خوابه در حومه منچستر قرار دارد و از امکاناتی همچون دو استخر، باشگاه اختصاصی و سالن سینما برخوردار است. همچنین گفته می‌شود چند تیم امنیتی در اطراف این خانه مستقر شده‌اند تا رونالدو در این چند روز کنار خانواده‌اش آرامش داشته باشد.
موضوع دیگر مربوط به رونالدو، رکوردی است که فروش پیراهن شماره 7 شیاطین سرخ زده است. برخی رسانه‌ها در انگلیس می‌گویند منچستریونایتد در فاصله 12 ساعت 33میلیون پوند از فروش پیراهن‌های کریس به جیب زده است و این در حالی است که آنها برای خرید این ستاره از یووه فقط 15 میلیون یورو هزینه کرده‌اند. گفته می‌شود در حال حاضر تمامی پیراهن‌های رونالدو فروخته شده و در هیچ کدام از فروشگاه‌های رسمی این باشگاه، پیراهن شماره 7 رونالدو پیدا نمی‌شود.
گفته می‌شود با این حساب، رکورد فروش لباس کریس در منچستر در 24ساعت نخست بیشتر از فروش لباس‌های جدید مسی در پاری‌سن‌ژرمن شده است.