دستگیری عامل شهادت مامور پلیس

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عاملان شهادت ستوان‌یکم «دالمن» در شهرستان اهواز خبر داد.
به گزارش جام‌جم، سردار سید‌محمد صالحی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه باندی و سریالی در شهرستان‌های اهواز، دزفول، شوش، شوشتر و حمیدیه، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی، محل اختفای سرکرده باند را که از سارقان سابقه‌دار و متواری بود در منطقه گلدشت اهواز شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضايی به محل اعزام شدند. سارقان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند و به دلیل عملیات تعقیب و گریز ، ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، سارقان را زمینگیر و در نهایت سه نفر از اعضای باند را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به این‌که متهمان در تحقیقات به بیش از 60 فقره سرقت موتور، پنج دستگاه خودرو، 25 فقره سرقت احشام و همچنین یک دستگاه خودرو و 10 فقره سرقت مسلحانه احشام در شهرستان دهلران اعتراف کردند. متهمان در ادامه تحقیقات پلیس با اعتراف به دو مورد تیراندازی به سمت ماموران گشت پلیس شوش‌، به تیراندازی به سمت ماموران کلانتری 15 دزفول که منجر به شهادت ستوان‌یکم سجاد دالمن در 9مرداد امسال شده بود‌، اعتراف کردند.
وی به سوابق متعدد کیفری سرکرده باند اشاره کرد و افزود: متهم مورد اشاره پس از آزادی از زندان در سال 98 شروع به سرقت‌های مسلحانه کرده و در منطقه حاشیه استان‌های خوزستان و ایلام خود را مخفی می‌کرده که با هوشیاری کارآگاهان پلیس دستگیر شد.