بررسی کودک و حریم‌خصوصی در رادیو

بررسی کودک و حریم‌خصوصی در رادیو

برنامه «کودک من» با محوریت پاسخگویی سوالات و دغدغه‌های والدین روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود و روز چهارشنبه 17شهریور موضوع کودک و حریم‌خصوصی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
فاطمه بی‌تقصیر، تهیه‌کننده برنامه کودک من در این باره به جام‌جم می‌گوید: این برنامه روز چهارشنبه 17 شهریور موضوع کودک و حریم خصوصی را بررسی می‌کنیم. دکتر سایناز مودت، روان‌شناس تخصصی کودکان و نوجوانان در این باره صحبت خواهدکرد و پاسخگوی سوالات والدین است و به آنها آموزش می‌دهیم چطور به بچه‌ها حریم خصوصی را آموزش بدهند تا بچه‌ها یاد بگیرند به غریبه‌ها اجازه ندهند وارد حریم‌خصوصی‌شان شوند و وقتی والدین مشغول صحبت هستند یا در اتاق‌شان حضور دارند، بدانند نباید وارد حریم‌خصوصی پدر و مادرها شوند. والدین با این آموزش می‌توانند به استقلال و امنیت کودک‌شان
توجه کنند.
برنامه کودک من از تولیدات گروه بهداشت روان رادیوسلامت است که با مشاوره لعیا باستانی، مدیر گروه روانه آنتن می‌شود.
به گفته تهیه‌کننده، تلاش شده در قالب برنامه کودک من با پرداختن به موضوعات مختلف در حوزه بهداشت روان کودک، اطلاعاتی در خصوص نحوه رفتار با کودک، آموزش سبک زندگی و مهارت‌های 10گانه در اختیار والدین قرار داده شود.
 مخاطبان می‌توانند اگر سوالی دارند در زمان پخش برنامه به این شماره 30000102 پیامک بدهند. برنامه کودک من روزهای چهارشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می‌شود.