منتظر اتفاقات جدید در «هوش برتر» باشید

منتظر اتفاقات جدید در «هوش برتر» باشید


سری جدید مسابقه هوش‌برتر قرار است از شبکه‌نسیم پخش شود . مجری این مسابقه درباره جزئیاتش توضیح داد.
آریا طاهری، مجری مسابقه «هوش‌برتر» که از شبکه نسیم پخش می‌شود، درباره سری‌جدید این مسابقه و کار در شرایط کرونا به جام‌جم می‌گوید: سری دوم از فصل دوم در 85 قسمت ساخته شده و 256شرکت‌کننده دارد. گرچه همه قسمت‌ها در دوران کرونا ساخته شد اما خوشبختانه هیچ کدام از بچه‌های گروه و حتی شرکت کننده‌هایی که از شهرهای مختلف در مسابقه حضور داشتند، درگیر این بیماری نشدند. مهم‌ترین دلیلش هم این بود که دستورالعمل‌های بهداشتی در استودیو کاملا رعایت می‌شد.
وی در ادامه درباره اتاق‌فکر برنامه هم می‌افزاید: این مسابقه اتاق فکری فعالی دارد، به همین دلیل در هر سری تغییرات بسیاری را در بازی‌ها و مسابقات می‌بینیم. برای سری جدید هم در اتاق‌فکر دوستان ما در حال طراحی بازی‌های جدید هستند و به زودی ضبط سری جدید آغاز خواهدشد.
طاهری درباره تفاوت این مسابقه با دیگر مسابقات تلویزیونی هم بیان می‌کند: مهم‌ترین تفاوت هوش‌برتر با دیگر مسابقات تلویزیونی در این است که صرفا اطلاعات عمومی و سرعت عمل در پاسخگویی مورد آزمون قرار نمی‌گیرد. در مرحله اول که مرحله ماز است، بازی به گونه‌ای چیده شده که افراد از هر مسیری که در این مرحله پیش بروند، هوش‌های چندگانه‌شان به چالش کشیده می‌شود.