از نقد سیاسی تا طنز اجتماعی در «صباهنگ»

از نقد سیاسی تا طنز اجتماعی در «صباهنگ»


رادیو صبا در برنامه موسیقی‌محور «صباهنگ» ترانه‌های درخواستی مخاطبان را پخش می‌کند.
به گزارش جام‌جم، صباهنگ برنامه موسیقی‌محور رادیو صباست که با پخش ترانه‌های درخواستی، فضای شادی را برای مخاطبان این شبکه ایجاد می‌کند.
این برنامه با بخش‌های متنوع «گزارش»، «موسیقی فیلم»، «تکمیل شعر»، «ترکیب ترانه» و «نمایش ترانه» هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 18 به مدت 90 دقیقه راهی آنتن صبا می‌شود.
رضا عزتی، تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگو با گزارشگر رادیو صبا گفت: صباهنگ برنامه موسیقی‌محوری است که به پخش موسیقی‌های درخواستی مخاطبان می‌پردازد. این برنامه با اجرای مهبد قناعت‌پیشه که خود از اهالی موسیقی است و در این زمینه اطلاعات کافی دارد در فضایی شاد و پرنشاط مخاطبان را با موسیقی، ترانه و خوانندگان خوب کشورمان و آثار آنها آشنا می‌کند.
وی افزود: این برنامه دارای بخش‌های مختلفی مثل گزارش است که در قالب آیتمی با عنوان «یک دهن بخون» گزارش‌های ارسالی لیلا علاقه‌مند با مردم درباره یک ترانه یا یک خواننده پخش می‌شود.
در بخش موسیقی فیلم آیتمی به‌عنوان «سینما ترانه» داریم که با ترکیب دیالوگ‌های یک بازیگر و یک ترانه اثری شنیدنی و جالب برای مخاطبان پخش می‌کنیم و در بخش دیگر موسیقی یک فیلم به صورت کامل معرفی می‌شود.
صباهنگ از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به مدت ۹۰ دقیقه از رادیو صبا پخش می‌شود.