«نردبان» ویژه روز سینما در شبكه مستند

«نردبان» ویژه روز سینما در شبكه مستند


به گزارش جام‌جم، پنجاه و نهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان»، جمعه، 19شهریورماه روی آنتن شبكه مستند می‌رود. این قسمت، ویژه‌برنامه‌ای برای گرامیداشت روز سینما در تلویزیون است كه از شبكه مستند تقدیم مخاطبان می‌شود. مهمان این قسمت از برنامه مرتضی پورصمدی، فیلمبردار باسابقه سینما و عكاس شناخته‌شده كشور است. او در گفت‌وگو با حامد شكیبانیا درباره چندین دهه تجربه خود در سینمای كشور و مستندهایی كه ساخته است، صحبت می‌كند.
مهمان دیگر برنامه نردبان كه به مناسبت روز سینما روی آنتن می‌رود، محسن یزدی مدیر شبكه مستند است. او درباره شرایط سینمای مستند كشور و همكاری با مستندسازان در شبكه مستند توضیح داده و جزئیاتی از پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند را بیان می‌كند.
معرفی و دعوت برای تماشای چند فیلم مستند داخلی و خارجی در روز سینما به همراه چند بخش متنوع دیگر ویژه برنامه «نردبان» به مناسبت روز سینما را تكمیل می‌كند.
«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبكه مستند است كه تلاش می‌كند به فیلم و عكس مستند با نگاهی تخصصی توجه كند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شكیبانیا، كارگردانی و تهیه‌كنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت 18 روی آنتن شبكه مستند می‌رود.