بازداشت شوهر فراری بعداز سوءقصد

بازداشت شوهر فراری بعداز سوءقصد



مردی که متهم به سوءقصد به جان همسرش بود، بعد از دو ماه فرار بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل تیر امسال مردی که سرنشین خودروی پژوای بود در حوالی محله قلهک زن جوانی که همراهش بود را با ضربه‌های چاقو زخمی کرده و با رها کردن او مقابل یک رستوران به‌سرعت از محل دور شد. شاهدان ماجرا زن جوان را به بیمارستان رساندند که او بعداز چند هفته در کما بودن در بیمارستان زنده ماند و به‌هوش آمد. او در جریان تحقیقات گفته بود، با همسرش دچار اختلاف شده بوده و حتی درصدد جدایی بودند، شوهرش به زور و تهدید از او می‌خواسته تا همه مهریه‌اش را ببخشد. همچنین معلوم شد در روز حادثه با شوهرش قرار ملاقات داشته و در خودرو نشسته و مشغول حرف زدن بودند که دعوایشان بالا گرفته و در همان موقع شوهرش او را به قتل تهدید کرده و بعد با ضربه‌های چاقو وی را زخمی و از خودرو بیرون انداخته است.
با مشخص شدن گفته‌های زن نجات‌یافته و شاهدان ماجرا که شوهر او را عامل این حمله خونین می‌دانستند و آن مرد را در زمان درگیری دیده بودند، جست‌وجو‌ها برای یافتن متهم فراری همچنان ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش با گذشت بیش از دو ماه از فرار این مرد جوان او سرانجام بازداشت شد. وی در جریان تحقیقات قضایی ــ پلیسی گفت: من و همسرم ــ که مهماندار هواپیما بود ــ با عشق و علاقه با هم ازدواج کردیم و زندگی خوبی داشتیم اما از چندی پیش بر سر مسائل مختلف با هم درگیری و اختلاف پیدا کردیم. قهر و آشتی‌هایمان زیاد شده بود. حتی میانجیگری خانواده‌هایمان نیز باعث نشد از تصمیم به جدایی‌مان منصرف شویم. آن روز با هم ملاقات کردیم تا درباره آخرین وضعیت دادگاه طلاق‌مان حرف بزنیم. در خودرو نشسته بودیم که دعوایمان بالا گرفت. همسرم از کوره در رفت.
وی افزود: در حالی که همسرم حال خوشی نداشت و عصبی بود، چاقویی را که در خودرو گذاشته بودم برداشت و ناگهان مقابل چشمانم ضربه‌هایی به خود زده و خودزنی کرد. خیلی ترسیده بودم او را از خودرو بیرون گذاشته و فرار کردم. می‌ترسیدم بلایی سرش بیاید و من مقصر شوم. در این دو ماه فراری بودم اما از طریق دوستانم پیگیر حال او بودم و متوجه شدم زنده است. سرانجام پلیس مرا بازداشت کرد. من نقشی در این ماجرا نداشتم و همسرم خودش خودزنی کرده تا به زندگی‌اش پایان دهد.
حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به انکار متهم به سوءقصد ناکام به جان همسرش، گفته‌های شاکی پرونده و شاهدان به‌ویژه کارمند رستوران که برای نجات آن زن اقدام کرده بود،  تحقیقات از او برای روشن شدن زوایای دیگر پرونده در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.