سرقت نسکافه‌ای از خریداران زیرخاکی

سرقت نسکافه‌ای از خریداران زیرخاکی

تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد شیاد که به بهانه فروش زیرخاکی، طعمه‌هایش را بیهوش کرده و پول‌هایشان را سرقت می‌کند، آغازشده است. متهم با فریب دختری در اینستاگرام او را هم قربانی نقشه خود کرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل هفته گذشته دختر جوانی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی به اتهام بیهوش کردن و سرقت اموالش شکایت کرد.
پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: مدتی خانه‌ای را در یکی از محله‌های تهران اجاره کرده و مستقل و دور از خانواده‌ام زندگی می‌کردم. یک ماه پیش با پسر جوانی که مدعی بود مهندس یک شرکت بازرگانی است در اینستاگرام آشنا شدم و ارتباط‌مان شکل گرفت. ادعا می‌کرد درزمینه خریدوفروش زیرخاکی، سکه و اشیای عتیقه فعال است و اگر در روزهای فروش با او بروم تا مشتریان اعتماد کنند به من هم سهمی از معامله می‌پردازد. به دلیل علاقه و اعتماد به وی، گفته‌هایش را قبول کردم و قرار شد آن روزبه خانه‌ام بیاید تا درباره نحوه معامله و حرف زدن با خریداران اشیای عتیقه حرف بزنیم.
وی افزود: برایم نسکافه درست کرد که با نوشیدن آن بیهوش شدم. یک هفته بعد در بیمارستان به هوش آمدم. در گفت‌وگو با خانواده‌ام پی بردم دو روز
به محل کارم نرفته‌ام، همکارانم مشکوک شده و سراغم را از خانواده‌ام گرفته‌اند، وقتی تلفن‌هایم را پاسخ ندادم خانواده‌ام به مقابل در خانه‌ام آمده‌اند و با شکستن قفل، متوجه به‌هم‌ریختگی خانه شده‌اند. در ادامه مرا که دست‌ها و پاهایم با طناب به شیر حمام بسته‌شده و بیهوش بودم، یافته‌اند. مرا به بیمارستان رساندندکه بعد از یک هفته به هوش آمدم.بعد فهمیدم او مقداری پول و طلاهایم را که 300میلیون تومان ارزش داشته از خانه‌ام دزدیده و فرارکرده است. تلفنش خاموش شده و اینستاگرامش را هم مسدود کرده است.
تحقیقات برای دستگیری مرد شیاد ادامه داشت تا این‌که چند روز  پیش دومین شکایت علیه او مطرح شد. دومین شاکی که مردی بود، گفت: شیفته زیرخاکی و سکه‌های عتیقه بودم تا این‌که به‌طور اتفاقی در اینستاگرام با مردی آشنا شدم که می‌گفت در جریان حفاری باغی در شهرستان گنج پیداکرده و قصد فروش آن را دارد. برای خرید عتیقه‌ها در پارکی قرار گذاشتیم. 100میلیون تومان برایش آوردم و قرار شد 20سکه عتیقه تحویل بگیرم. با دیدن سکه‌ها اعتمادم بیشتر شد. او نسکافه‌ای آورد که با خوردن آن بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم ،متوجه سرقت  پول‌هایم شدم. با توجه به این‌که پلیس احتمال می‌دهد مرد شیاد مرتکب جرایم سریالی دیگری هم شده باشد، تحقیقات ویژه‌ای را برای یافتن او آغاز کرده است.