حامی فرهاد، از مددی حکم گرفت

«فرزند استقلال» معاون ورزشی آبی‌ها شد

حامی فرهاد، از مددی حکم گرفت

مهدی پاشازاده روز گذشته معاون ورزشی باشگاه استقلال شد. احمد مددی، مدیرعامل این باشگاه که ظاهرا در دولت جدید هم مدیریت خود را تضمین شده می‌بیند، تصمیم گرفت با حضور پاشازاده،کم‌کم تیم مدیریتی‌اش را تکمیل کند.  او چندی قبل هم تصمیم گرفت جواد زرینچه را به‌عنوان سرپرست استقلال انتخاب کند اما موضعگیری منفی فرهاد مجیدی، انتصاب او را منتفی کرد. حضور پاشازاده در کل غافلگیرکننده و جالب بود.
 وظایف پاشازاده
کاپیتان پیشین استقلال که در مربیگری نتوانست به موفقیت زیادی برسد، حالا به‌عنوان یک مدیر شانس خود را امتحان می‌کند. او به‌عنوان مدیر ورزشی استقلال وظایف مختلفی دارد ازجمله مشاوره در انتخاب بازیکنان، بستن قرارداد با بازیکنان جدید یا تمدید قراردادها، هماهنگی با مربی و باشگاه‌ها برای برگزاری اردو، تمرین، زمین تمرینی و...
وظایف مهدی پاشازاده در استقلال گسترده خواهد بود، چون او با فرهاد مجیدی و کادر فنی هم رابطه مستقیم دارد. این یعنی او باید مراودات خوبی داشته باشد اما با توجه به این‌که پیشکسوتان نامی استقلال همواره با یکدیگر اختلاف‌نظر داشته‌اند، نگرانی‌هایی برای هواداران به وجود آمده است.

پاشازاده: فرزند استقلال هستم
مهدی پاشازاده درباره انتخابش به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید: «من فرزند استقلال هستم و نیازی نیست بگویم اینجا چه چیزی بوده و چه‌کار باید کرد. نیت من برای حضور در این پست خیر است و امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم. او اضافه می‌کند: «همان‌طور گفتم نیت من خیر است و امیدوارم سربلند باشم و کمک مفیدی به استقلال کرده باشم. گام اول ما هم موفقیت مقابل الهلال خواهد بود. با تمام قوا به مصاف این تیم می‌رویم. بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانیم از این بازی سربلند خارج شویم.»