راهکار درد زانو را با رادیو یاد بگیرید

راهکار درد زانو را با رادیو یاد بگیرید

برنامه نفس‌دوم که روزهای پنجشنبه ساعت 9 و 10دقیقه روانه آنتن می‌شود، تلاش دارد به شنوندگان حرکت‌های ورزشی را آموزش بدهد و فردا 25‌شهریور به درد زانو می‌پردازد.
شهرام زین‌العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در این باره به جام‌جم توضیح داد: برنامه نفس دوم با هدف تغییر سبک زندگی و پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی تولید و روانه آنتن می‌شود. این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت 9 و 10دقیقه به مدت 45 دقیقه به تهیه‌کنندگی محسن کریمی و گویندگی امین ضیایی پخش می‌شود.
وی افزود: در برنامه روز پنجشنبه 25شهریور به موضوع درد زانو می‌پردازیم و به شنوندگان آموزش داده می‌شود برای حل این درد تردمیل بهتر است یا دوچرخه؟ در این برنامه کارشناس توضیح لازم را به مخاطبان ارائه می‌کند و شنوندگان می‌توانند سوالات خودشان را پیرامون درد زانو بپرسند.
برنامه نفس دوم شامل آیتم‌های مختلف اعم از لطفا چند لحظه (روان‌شناسی ورزشی)، بازی‌های محلی و... است. کارشناسان برنامه پزشکان ورزشی هستند که به سوالات شنوندگان پاسخ می‌دهند، که عبارتند از: امیرحسین عابدی یکتا، امیرحسین براتی، مهرشاد پورسعید اصفهانی، محمد حسبی، شهرزاد خسروی، عزیزه فرزین مهر و مریم ابوالحسنی.‌