هوپر و علاقه  به کارتون‌های والت دیزنی

هوپر و علاقه به کارتون‌های والت دیزنی


ایزابل هوپر، بازیگر کلاسیک و معروف فرانسوی که در «سفید چون برف» نقش مائود را بازی کرده، می‌گوید دوست داشته نقش یکی از شخصیت‌های منفی محصولات شرکت  والت دیزنی را بازی کند. بازیگر قدیمی سینمای فرانسه اخیرا در گفت‌و‌گویی اعلام کرد همیشه طرفدار کارتون‌های این شرکت  بوده و شخصیت‌های منفی آنها، توجه او را به خودش جلب کرده‌اند. به گفته هوپر: «کمتر کسی را می‌شناسم که از تماشای این کارتون‌ها لذت نبرده باشد و نخواهد در نسخه زنده این فیلم‌ها، نقش شخصیت خبیث ماجرا را بازی نکند.
حالا که مدیران والت دیزنی به فکر تولید نسخه زنده محصولات کارتونی‌شان افتاده‌اند، خیلی دوست داشتم نقش یکی از این شخصیت‌ها را جلوی دوربین به‌‌عهده بگیرم.»
شرکت  والت دیزنی اخیرا تعدادی فیلم سینمایی ساخته و در آنها، داستان شخصیت‌های منفی کارتون‌های کلاسیک خود را به‌صورت مستقل تعریف کرده‌است. فیلم‌های «مالیفیشنت» و «کروئلا» از‌جمله این آثار هستند. این فیلم‌ها با قرض گرفتن شخصیت‌های خبیث کارتون‌های «زیبای خفته» و «101سگ‌خالدار» ، آنها را به عنوان شخصیت محوری داستان‌های خود انتخاب و داستان‌های کلاسیک آن کارتون‌های قدیمی را از زاویه دید و نگاه این موجودات منفی به نمایش می‌گذارد.
سفید چون برف را آن فونتین کارگردانی کرده و نیم‌نگاهی به داستان کارتون «سفیدبرفی» دارد.
لو د لاگه در این اکشن ماجراجویانه نقش شخصیت کلر را به‌عهده گرفته که با نامادری‌اش مائود زندگی می‌کند و با مشکلات و دسیسه‌های زیادی از طرف او روبه‌رو می‌شود. مائود همان نامادری جادوگر داستان سفیدبرفی و هفت کوتوله به حساب
 می‌آید./ اسکرین اینترنشنال