نسخه Pdf

به روایت اسنپ فود پیتزا محبوب‌ترین غذای ایرانیان

به روایت اسنپ فود پیتزا محبوب‌ترین غذای ایرانیان


اخیرا اسنپ‌فود اعلام کرده 100میلیون سفارش در پلتفرم آن ثبت شده و به همین بهانه این شرکت آماری از کسب‌وکار خود در اختیار رسانه‌ها قرار
داده است.
 بنا بر آنچه اعلام شده از ابتدا تاسیس این پتلفرم تاکنون در ۱۰۰میلیون سفارش و  بیش از ۳۴۱ میلیون آیتم سفارش به ثبت رسیده است.
از میان تنوع غذایی موجود در اسنپ‌فود، پرفروش‌ترین غذا پیتزا بوده و رقبای دیگری چون چلوکباب یا چلوجوجه کباب نیز پشت سر آن قرار گرفته‌اند.
براساس آمار اسنپ‌فود، پرفروش‌ترین آیتم سوپرمارکتی «شیر» بوده است. از میان تمام میوه‌ها و سبزیجات موجود، گوجه‌فرنگی رتبه اول پرفروش‌ترین آیتم را به خود اختصاص داده است.
جالب است بدانید تاکنون بیش از ۱۸میلیون لیتر نوشابه از طریق اسنپ‌فود سفارش داده شده که محبوب‌ترین نوشیدنی کاربران بوده است. میزان دوغ سفارش داده شده نیز حدود 5/3میلیون لیتر
است.
اسنپ‌فود می‌گوید در ۲۰۰ نقطه از ایران، نزدیک به هشت سرویس مختلف ارائه می‌کند؛ سرویس‌هایی مانند سفارش از نانوایی‌ها که نخستین‌بار است با این گستره و کیفیت ارائه می‌شوند.
با ایجاد اسنپ اکسپرس، اکنون بیش از نیمی از سفارش‌ها با شبکه ارسال خود اسنپ‌فود انجام می‌شود. اسنپ‌فود اعلام می‌دارد کسب‌وکاری که روزگاری ۱۰۰سفارش روزانه داشت، اکنون به بیش از 100هزار سفارش روزانه رسیده و اکنون سفارش شماره ۱۰۰میلیون آن ثبت شده است.