آهنگ‌های النی برای پیمان معادی آلبوم شد

آهنگ‌های النی برای پیمان معادی آلبوم شد

پیش از آغاز تولید فیلم «بمب؛ یك عاشقانه» كه این روزها در سینماهای ایران اكران شده است، یك خبر مثل بمب تركید؛ خبری كه نه مربوط به حضور بازیگری چهره می‌شد و نه اتفاقی عجیب و غریب در روند تولید. خبر این بود كه النی كاریندرو، آهنگساز معروفی كه او را با موسیقی‌هایش برای فیلم‌های تئوآنجلو پولوس می‌شناختیم، قرار است برای فیلم پیمان معادی آهنگ بسازد. حالا ایسنا گزارش داده كه همزمان با اكران بمب؛یك عاشقانه، آلبوم موسیقی این فیلم كه ساخته النی كاریندرو، آهنگساز یونانی است، توسط كمپانی معتبر ECM منتشر و در سراسر اروپا پخش شده است. این آلبوم موسیقی‌ كه شامل آهنگ‌های فیلم بمب؛ یك عاشقانه پیمان معادی است با نام همه پرندگان به تازگی در سالن بزرگ IANOS رونمایی شده است.
در این مراسم النی كاریندرو از تجربه‌ همكاری خود با پیمان معادی، كارگردان ایرانی فیلم بمب؛ یك عاشقانه گفت و از كریستوس بوكوروس كه جلد آلبوم را طراحی كرده و سقراط سینوپولوس، نوازنده‌ سرشناس چنگ تشكر كرد.
بمب؛ یك عاشقانه فیلمی به تهیه‌كنندگی احسان رسول‌اف و پیمان معادی است كه لیلا حاتمی، پیمان معادی، حبیب رضایی، سیامك انصاری و سیامك صفری در آن ایفای نقش كرده‌اند.