محاکمه متهمان زورگیری از بازیکن سابق استقلال

محاکمه متهمان زورگیری از بازیکن سابق استقلال


دو پسر جوان که متهم هستند در پوشش مسافربر، بازیکن سابق استقلال را ربوده و با تهدید از او اخاذی کرده‌اند در دادگاه منکر جرم خود شدند. بازیکن فوتبال قبل از دادگاه متهمان را بخشید.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده با شکایت بازیکن سابق استقلال در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت. شاکی به ماموران گفت: «سه مرد در پوشش مسافربر مرا ربوده، با تهدید گوشی تلفن همراهم را سرقت کرده و مرا مجبور کردند برای‌شان از عابربانک پول بگیرم.»
چند ماه پس از این سرقت، گوشی سرقتی روشن شد و دو نفر به نام‌های رضا و محمد دستگیر شدند که در تحقیقات گفتند؛ گوشی در اختیار دوست‌شان فرهاد است. ماموران وقتی سراغ فرهاد رفتند، متوجه شدند او به ترکیه گریخته است.
پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و محمد و رضا در شعبه دهم پای میز محاکمه قرار گرفتند. قبل از رسیدگی به پرونده، با درخواست وکیل متهمان، بازیکن سابق استقلال اعلام گذشت کرد.
در ابتدای جلسه رسیدگی بازیکن سابق استقلال در تشریح ماجرا گفت: «آن شب به عنوان مسافر از میدان جمهوری سوار خودروی تیبا شدم تا به ستارخان بروم. پس از طی مسافتی، راننده داخل کوچه‌ای خلوت و تاریک پیچید و سه سرنشین خودرو با تهدید چاقو، گوشی تلفن همراهم را گرفتند و مجبورم کردند از عابربانک پول بگیرم و به آنها بدهم.»
سپس رضا در جایگاه قرار گرفت و گفت: «من در این سرقت نقشی نداشتم و فقط از دوستم سیم‌کارتی را گرفتم و به فرهاد دادم. حالا فرهاد به ترکیه گریخته و من گرفتار شده‌ام.»
محمد هم با رد اتهامش گفت: «من 25 روز در اداره آگاهی بودم و شب و روز را ندیدم. به همین خاطر سرقت را گردن گرفتم. باور کنید در ماجرا نقشی نداشتم.»
پس از دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.