از ۴۷ دانش‌آموز منتخب کشور تجلیل شد

در مراسم اعطای جایزه البرز ۱۴۰۰

از ۴۷ دانش‌آموز منتخب کشور تجلیل شد



بنیاد فرهنگی البرز با انتخاب ۴۷ دانش‌آموز به‌عنوان نفرات برتر جایزه البرز ۱۴۰۰ دانش‌آموزی، دیروز جمعه 14 آبان طی مراسمی، در هتل ارم تهران از آنها تقدیر کرد.
 جایزه ویژه البرز ۱۴۰۰ دانش‌آموزی نیز به‌پاس تقدیر از دانش‌آموز فداکار شهید علی لندی به خانواده این شهید اهدا شد. به گزارش جام‌جم، این رویداد برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید ـــ 19 بدون مشارکت مدعوین و صرفا با حضور دانش‌آموزان برگزیده کشور برگزار شد.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در این رویداد گفت: فرآیند انتخاب دانش‌آموزان برتر در جایزه البرز ۱۴۰۰ به‌این ترتیب بود که پس از ابلاغ بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، ادارات کل استان‌ها از بین دانش‌آموزان واجد شرایط در هر استان، نفرات برتر را به همراه مدارک و مستندات آنها از طریق سایت جایزه البرز به نشانی www.alborzprize.ir معرفی‌کردند؛ با تجمیع مستندات دریافتی و بررسی و ارزیابی مستندات دانش‌آموزان از سراسر کشور، نسبت به ورود اطلاعات مدارک هر نفر در فرم‌های مربوطه اقدام و نهایتا فرم‌های نفرات واجد شرایط برای داوری آماده شدند.
حیدر ارشدی افزود: برگزیدگان از دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل پایه نهم مقطع متوسطه اول و پایه دوازدهم مقطع متوسطه دوم در رشته‌های ریاضی فیزیک، تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش هستند؛ 27نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و 20 نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هستند که به هر نفر ۱۰۰میلیون ریال به‌همراه لوح افتخار اهدا شد.